Head Madtrix

D-Soul

Ny medlem
Head Madtrix
Har fått höra att Stadium Bromma kommer att ha ett super erbjudande på Head Madtrix imorgon fredag den 23 januari.
Endast 2499 kr med en Tyrolia bindning.
Så till er som inte än har skaffat er ett par sköna twintips, dom öppnar kl 10. Självklart blir de ett par till en själv.

MVH "Galen skidåkare"!

Head Madtrix
förra årets modell? Med den där hyrbindningen eller?

Isåfall måste jag få tag på ett par... 181 skidan... får väl åka och titta imorrn då.

Head Madtrix
Jag har iaf köpt ett par helt nya nu med bindningen för 3400. Tyckte att det var ganska okej med tanke på vad dom har kostat.

Head Madtrix
Alltså, vore det inte för att jag redan har köpt ett par nya twins i år så skulle jag ha tältat utanför stadium för att få ett par.

Head Madtrix
Hehe, jag med. Kanske. Men asså, skit att man redan köpt ett par skidor. Om jag inte hade köpt några hade jag lätt bajsat på stadium och köpt ett par.

Head Madtrix
Köpte precis ett par på Stadium i Gbg. Fick med en bättre bindning oxå istället för SL100. Den vändbara plattan fick jag oxå med om jag nu skulle vilja ha ett par tunga skidor nångång... Ska hämta dom nyslipade och vallade i eftermiddag. Pris: 2499:- !!!!!!!!

Head Madtrix
Är det 04 modellen med bindnigar?

Köpte ett par med free flex 8 bindnig för 4700kr för en vecka sen iaf.

En jävla miss isf, fast har inte nån stadiumbutik kiruna ändå.

Fast en polare gav 7000 för sina mojo.

Head Madtrix
har hörta att dessa är tunga, svår åkta, och kan ändas hanteras bra om man är GRYM på att hoppa. stämmer det?

Head Madtrix
höpte precis ett par 163:or :) jävligt mäktigt känns det! sålda min gamla lagg (salomon 720) för 1500 :- 20 minuter innan...

Head Madtrix
Nu har även jag fått tag på ett par för 2500 på stadium. Eller dom la undan en 180 cm skida åt mig tills imorrn. Otroligt bra pris, har man ju råd med nya pjux också. =)

// Nicke

Head Madtrix
Erbjudandet verkar gälla alla Mad Trix skidor som dom har, oavsett dag. Ringde först Bromma och frågade om dom hade några kvar, men dom sa att dom möjligtvis får in nya på måndag.

Head Madtrix
jag köpte just ett par av årets upplaga för 5500.- ja.. men de är helt underbara skidor.. underbara utanför pisten som i..

Head Madtrix
Jag ska köpa ett par på tisdag... Får den med de bindningarna där man kan ställa om från jibbing till vanlig skidåkning... Jag vetefan vad det heter men det har att göra med att man centrerar bindningen eller något sånt... =)

Head Madtrix
Köpte ett par på Stadium i Linköping idag...slängde dock in en annan Bindning...fett nice med ett par slit å släng twintips! :D
En tanke bara...hur har folk placerat bindningarna? nån som kan rekomendera nått? fram, bak?

Head Madtrix
ere på alla stadium i hela sverige som jakken sa elr är det bara i bromma`?

om man kollar på alpin garaget och på den bilden som finns på länken som jakken la upp så ser dom lite annorlunda ut. varför? annan årsmodell?

Head Madtrix
jag köpte ju mina i Linköping...antar att dom finns/fanns i hela Sverige...dom hade bara ett par kvar..180 som passa mej råkade går förbi skidorna och där stod dom taadaaa...faan skulle gå dit å byta en jack liknande sak..kom ut med ett par skidor och jackan..hm..

Tillbaka
Topp