HEAD Rebels double

• Trådstartare Trådstartare sparksykkel
  • Start datum Start datum
S

sparksykkel

Guest
HEAD Rebels double
Är det någon som har erfarenhet med någon av dessa och kan förklara skillnaden? (förutom grafik)

https://www.head.com/ski/products/accessories/rebels-bags/rebels-double-skibag/4423/?region=us
195x18x28 80L

https://www.head.com/ski/products/accessories/rebels-bags/rebels-double-skibag/6290/?region=us
195x18x28 103L

Likadana mått men skiljer 23L, båda har likadana produktbeskrivningar men skiljer drygt 1000:- på dem?

Hade varit intressant att veta om man får ner 1 par lagg, pjäxor osv osv

/s

HEAD Rebels double
Haha nej inte ännu, dakine borde ju helt klart köpa din bild till marknadsföring :) dock har jag svårt att släppa nyfikenheten på Head fodralet

HEAD Rebels double
sparksykkel sa:
Haha nej inte ännu, dakine borde ju helt klart köpa din bild till marknadsföring :) dock har jag svårt att släppa nyfikenheten på Head fodralet
Haha kan begära ett till fall line och donera till behövande? ;-)

Hittat någon återförsäljare i Sverige?

HEAD Rebels double
Ja nu är du inne på något! :)

Head väskan ligger på 599 här i Oslo, det är väldigt rimligt OM det nu får plats i princip samma som dakine vilket det borde göra.

Kontot för skidrelaterade prylar har överskridits för länge sedan :)

HEAD Rebels double
sparksykkel sa:
Ja nu är du inne på något! :)

Head väskan ligger på 599 här i Oslo, det är väldigt rimligt OM det nu får plats i princip samma som dakine vilket det borde göra.

Kontot för skidrelaterade prylar har överskridits för länge sedan :)
Skall du flyga med det eller hur skall du göra? Med vilket Bolag?

Det där kontot kommer nog alltid vara överskridet så länge det finns snö...:-)

HEAD Rebels double
Där har du en väldigt god poäng… :) därför är det fint om man kan dra in några 100lappar här och var.

Japp flyga, har ingen speciell preferens men närmaste resan blir med Ryan till Milano i Februari

HEAD Rebels double
sparksykkel sa:
Där har du en väldigt god poäng… :) därför är det fint om man kan dra in några 100lappar här och var.

Japp flyga, har ingen speciell preferens men närmaste resan blir med Ryan till Milano i Februari
Förstår! Men då är det extra viktigt att kika över om du skall ha ett sådant. Ryan är väl överlag rätt anti typ mot extra last likt; spädbarn, hundar, stomipåsar.. Allt kostar extra va?

Gott med lite Italien! Själv drar jag och fall line till USA i februari.

Lycka till med sökningar! Kommer nog följa dig en del:-)

HEAD Rebels double
Ja har du en tröja extra så kostar det 300:- enkel väg ca… nä men allvarligt så brukar de vara de minst hjälpsamma bolaget. 20kg sportbagage + 10kg handbagage..

Och sedan Head är några cm mindre så borde det gå.

Jag drar och kollar på väskan imorgon så lämnar jag uppdatering.

Kör hårt i USA och åk hem hel!

HEAD Rebels double
sparksykkel sa:
Ja har du en tröja extra så kostar det 300:- enkel väg ca… nä men allvarligt så brukar de vara de minst hjälpsamma bolaget. 20kg sportbagage + 10kg handbagage..

Och sedan Head är några cm mindre så borde det gå.

Jag drar och kollar på väskan imorgon så lämnar jag uppdatering.

Kör hårt i USA och åk hem hel!
Jag håller alla tummar för en snöigt Italien med ett Head i handen!

Kan meddela att jag testpackade min fall Line nu och ett par pjäxor fick plats i sidofacket. Så det är generöst.

Ha det!

Tillbaka
Topp