Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var får man flyga helikiing i Norge?jarnebring sa:Hemavan (Kobåset) finns fina toppturer och även heli-skiing. Om dom är bäst kan jag inte säga, finns säkert bättre någonstans. Speciellt i Norge.
Toppturer. Ej tillåtet med heliskiing i Norge afaik.Hasse_Lindborg sa:Var får man flyga helikiing i Norge?jarnebring sa:Hemavan (Kobåset) finns fina toppturer och även heli-skiing. Om dom är bäst kan jag inte säga, finns säkert bättre någonstans. Speciellt i Norge.
Ja det vet jag men trodde tråden handlade om heliskiing?jarnebring sa:Toppturer. Ej tillåtet med heliskiing i Norge afaik.Hasse_Lindborg sa:Var får man flyga helikiing i Norge?jarnebring sa:Hemavan (Kobåset) finns fina toppturer och även heli-skiing. Om dom är bäst kan jag inte säga, finns säkert bättre någonstans. Speciellt i Norge.
Första inlägget från OP: "Vart kan man hitta bästa toppturerna i sverige/norge?"Hasse_Lindborg sa:Ja det vet jag men trodde tråden handlade om heliskiing?jarnebring sa:Toppturer. Ej tillåtet med heliskiing i Norge afaik.Hasse_Lindborg sa:Var får man flyga helikiing i Norge?
Och vad säger rubriken?jarnebring sa:Första inlägget från OP: "Vart kan man hitta bästa toppturerna i sverige/norge?"Hasse_Lindborg sa:Ja det vet jag men trodde tråden handlade om heliskiing?jarnebring sa:Toppturer. Ej tillåtet med heliskiing i Norge afaik.
Den här tråden är av så pass oxymoron karaktär att jag tror att trådskaparen måste klargöra vad som egentligen avses.Hasse_Lindborg sa:Och vad säger rubriken?jarnebring sa:Första inlägget från OP: "Vart kan man hitta bästa toppturerna i sverige/norge?"Hasse_Lindborg sa:Ja det vet jag men trodde tråden handlade om heliskiing?![]()
Du måste läsa mer än rubrikerna.Hasse_Lindborg sa:Och vad säger rubriken?jarnebring sa:Första inlägget från OP: "Vart kan man hitta bästa toppturerna i sverige/norge?"Hasse_Lindborg sa:Ja det vet jag men trodde tråden handlade om heliskiing?![]()