helmet o brillor

FreeSniff

Ny medlem
helmet o brillor
okej

jag tro det e dags för att bepansara hövet. man känner sig lite mentalt störd efter dykit ner lite var stans.

nån som ha ett snyggt tips om hjälm å goggles.

/Stig Helmer
Johan

helmet o brillor
Skit i utseendet.
Nej men helt klart så är ju en snygg hjälm att föredra. Men det är viktigt att den passar just ditt hövve också.
Jag provede ett gäng innan jag bestämde mig för en Arnette hjälm, snygg och skön. Dessutom lätt prisvärd, kostade 7-800 har jag för mig.
Sen ser man till brillor så är ju Oakleys och Arnette grymt snygga. Men dyra dessutom.
Jag har ett par Bolle som är helt ok, inte snyggast kanske men de funkar fint, och klart bättre för plånboken än ett par Oakley.

Men det är väll bara att kolla runt i den stad du bor eller handlar i så hittar man väll alltid nått. Ett tips är ju självklart att kolla runt och testa flera olika märken och modeller för att hitta de rätta.

helmet o brillor
knightmare
kör du me hjälm. för hade tänk mig billor som passar ihop med hjälmen. vet inte om spy orbit skulle passa. anyone kör med en schysst upsättning påhuvet?

helmet o brillor
Kan rekomendera Cebe, själv är jag är fantastiskt nöjd. Kostar inte mycket (hjälm 900, goggels 600) och passar grymmt bra, Framför allt så blir det ingen glipa mellan överkanten på brillorna och hjälmen. Har testat många olika kombinationer i affärer och skulle inte byta, även om jag tyckte att det var OK att lägga 3000 på hjälm och goggels.

helmet o brillor
red skycap o electric eg 1 passar hur bra som heslt, ingen glipa eller nått.

helmet o brillor
Håller me Omega, Sweet Fullcut är jävligt snygg 1600 tror jag eller så var det Sweet Halfcut som kosta det. Iaf dom e snygga köp en..

pz..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp