HELVIT jacka

Tera

Ny medlem
HELVIT jacka
...Har jag ett jävla problem med att hitta...

Vet att jag såg några/någon som visade upp såna i någon tråd för möjligtvis 08/09...

Jahjah, vill ha tag i en helvit jacka som man kan ha när man åker snöbräda, verkligen helvit då, vita sömmar, vita dragkedjor, vitt allt. Att alla detaljer är vita är egentligen inte så viktigt, bara man inte ser att de är svart/annan färg utifrån, utan att de är dold av tyg ex.

Ska söka vidare i de trådarna och se om man hittar något...

[Edit]: Hittade en, så något i denna stilen tex:
https://www.boardstore.se/item?category=74&element=82&page=2&id=44343

Men fler förslag tas gärna, helst inom Sverige.

Senast ändrad:
HELVIT jacka
Märket på bröstet förstörde ju allt :D

Nej men vafan, vill ju ha mer förslag. "höhö, köp första bästa" är inte riktigt min stil :D

HELVIT jacka
Håller tyvärr inte, annars hade jag gjort det.

Får väl vara lite retard då. Ska det vara så jävla svårt att bara svara på om man har något MER förslag?

HELVIT jacka
PNyberg sa:
Z66 sa:
Man har ju skills så man håller den ren :D
Skills? är det en förkortning på att man bor hemma och mamma har en fett bra tvättmaskin och en årsförbrukning av vanish?
Fett bra tvättmaskin lät ju bra faktiskt där... Kan ha något med saken att göra.
...Eller så ser man till att inte skita ner sig så enormt. Har faktiskt lyckats bra förut med ljusare kläder! :D

HELVIT jacka
Z66 sa:
PNyberg sa:
Z66 sa:
Skills? är det en förkortning på att man bor hemma och mamma har en fett bra tvättmaskin och en årsförbrukning av vanish?
Fett bra tvättmaskin lät ju bra faktiskt där... Kan ha något med saken att göra.
...Eller så ser man till att inte skita ner sig så enormt. Har faktiskt lyckats bra förut med ljusare kläder! :D
ljusare än vitt?

HELVIT jacka
Senast ändrad:
HELVIT jacka
Dirty-T sa:
PNyberg sa:
Z66 sa:
Eller att man inte ramlar så ofta så den håller sig ren och fin?
Hmm..jag trodde att smuts i regel kom från annat än från snö (fall på snö) såsom lortiga bilar, mat, annat som inte är vitt (snö)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp