Hemmabacke

Grillo

Medlem
Hemmabacke
Tjena...

En grej slog mig här om dan, varför inte lägga in en ruta i profilen där man kan välja sin hemmabacke.

På så sätt kan man söka efter folk som har en anläggning man inte varit till som hemmabacke och genom dom få råd och tips om kanske boenden, bra offpist svängar, after ski osv..

Vad tror ni?

Shine on // Grillo

Hemmabacke
jävligt bra ide faktiskt!
men man borde kunna välja flera, tänk om man har lika långt till 2 backar.. då borde man kunna ta båda som hemmabacke!

men en jäkligt smart ide!

Hemmabacke
jo det är rikgtit bra!!! skulle tyvka de va kul ifall man hade ännu fler rutor man kan fulla i, så man vet mer om varandra och dår är det även lättare att träffa nya vänner(låter ja som en dagis fröken nu?)!! och dom som inte vill berätta lika mycket om sig själva kan ju bara skita i att fulla i!! jag menar varför tog dom bort :bor: rutan?

Hemmabacke
Låter som en bra idé.

Man väljer upp till två hemmabackar som visas på medlemssidorna, sen kan man söka genom att klicka på skidortsnamnen för att få upp andra medlemmar. Och kanske att man ska lista medlemmarna under skidortsguiden.

Fyll på om ni har mer ideér kring denna funktion.

Hemmabacke
riktigt bra idé!

om man exempelvis ska anordna ett event i hemmabacken så kan man ju skicka inbjudningar till alla som tillhör den backen :)

Hemmabacke
men du får väll skicka det till nåt freeride skit vi kan ju inte bara sitta och drömma om det, gör så att dom fixar det på nåt sätt..

Hemmabacke
Det är jag som är ansvarig för utveckling av nya funktioner på Freeride. Och jag har kolla på denna tråd. Så fortsätt gärna kom med ideér kring denna funktion hur ni vill att den ska fungera.

Hemmabacke
vet inte exakt hur trådskaparen har tänk. men jag skulle gilla om det bara stog vi den andra informationen på profilen:

Hemmabacke: Kläppen

till exempel.

sen skulle det vara kul om man som wire sa lade till någonslags funktion i "Skidorter" där man kan se vid varje ort vilka som bor/håller till där :) och på den vägen meddela folk om events etc.

Hemmabacke
JoakimN sa:
wire sa:
riktigt bra idé!

om man exempelvis ska anordna ett event i hemmabacken så kan man ju skicka inbjudningar till alla som tillhör den backen :)
Känns lite vääl mycket facebook kanske? annars tycker jag hela iden väldigt mycket!
Spelar väl ingen roll om det är likt facebook? Så länge som det är bra tycker jag man ska köra på det.

Det där om att skicka inbjudningar till alla i hemmabacken är ju suveränt, hoppas Johan fixar det :)

Hemmabacke
När jag läste detta kom jag och tänka på detta..
På vissa bilder så kan man se vart bilden är tagen. ''Plats:''
borde kul om det fanns vid videoklipp så man kunde se vart det är snabbt och enkelt.

Angående detta med hemmabacke så tycker jag att det låter skitkul! Man borde kunna välja mellan tre stycken.

Hemmabacke: Bruket
Favorit backe: Åre
Lovet som kommer backe(jag menar att man visar vilken backe man ska till på lovet): Idre

Senast ändrad:
Hemmabacke
mistersedin sa:
När jag läste detta kom jag och tänka på detta..
På vissa bilder så kan man se vart bilden är tagen. ''Plats:''
borde kul om det fanns vid videoklipp så man kunde se vart det är snabbt och enkelt.

Angående detta med hemmabacke så tycker jag att det låter skitkul! Man borde kunna välja mellan tre stycken.

Hemmabacke: Bruket
Favorit backe: Åre
Lovet som kommer backe(jag menar att man visar vilken backe man ska till på lovet): Idre
på många videoklipp så åker man i olika backar

Hemmabacke
Twelvee sa:
vet inte exakt hur trådskaparen har tänk. men jag skulle gilla om det bara stog vi den andra informationen på profilen:

till exempel.

sen skulle det vara kul om man som wire sa lade till någonslags funktion i "Skidorter" där man kan se vid varje ort vilka som bor/håller till där :) och på den vägen meddela folk om events etc.
Det var typ nått sånt jag hade tänkt mig.

Hemmabacke
Grillo sa:
Twelvee sa:

till exempel.

Det var typ nått sånt jag hade tänkt mig.
jag har snackat lite med johan om detta och hela funktionen med skidorter kommer att utvecklas så att de blir nått sånt i framtiden! men han har mycket att göra och kan itne fixa allt på en gång.. var tålmodiga! de är på gång ;)

Hemmabacke
Nu ploppade tråden opp igen :)

Kommer den funktionen snart? Jag vill se uppdateringen komma!

...Grillo borde minst få en låda stickers eftersom det var hans idé ju :)

Tillbaka
Topp