Hemsedal säsong 10/11

Hemsedal säsong 10/11
Fast det är ju samma skrot och korn Foppa. Har man nån gång varit i Feskekörka och uttalar kex och kela på samma sätt får man ta påhoppen.
Har du åkt upp än förrsten? Såg på fejjan att du ska börja köra hårdare i år, kan bli kul. Får väl hetsa varandra så det blir nåt gjort. Fundera också på att lägga ner inställningen "klarar jag det inte de första tre försöken lägger jag ner och provar nåt nytt".

Hemsedal säsong 10/11
Låter helt rätt! Körde ju så jävla fegt förra året så de får vi se till att göra något åt! Men nu har jag grymma skider så jag kommer vara sjukt mycke bättre ;) Har dessutom fusk tränat med ordentliga studsmattor, så snurrar och volter sitter, iaf utan skider.

Nu var de ju iofs du och Karin som snacka konstig iofs, alla vi andra snacka ju lika dant...

Hemsedal säsong 10/11
Fan foppa du kan ju inte hålla på och fuska! Det är ju skidorna som gör åkaren så har du nytt lär du äga. Jag kör på samma som förra året i parken, men i offpisten blir det nytt, 122cm midja. Bara för att spänna upp det lite.
Kommer till dalen på lördag så det lär ju bli en superman senast på måndag iaf.

Bara för att alla andra gör det är det inte rätt. Skulle du hoppa från planet utan fallskärm bara för att de andra gör det?

Tillbaka
Topp