Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dåså! Då har ni plats för en, alternativt 2 på en luftmadrass (eller 2 madrasser, delar inte säng med han om jag inte måste :D )Tittiii sa:Tjena!
Har inte fått reda på vart vi ska bo men antar också att de blir såta? Huvudsaken där finns en go säng och värme sen klarar man sig![]()
Jag har inte kollat på andra jobb men jag och min kompis snackade om att man kanske kan hitta något litet jobb när man är där uppe om man är rädd att pengarna inte räckerSen ska man ha ett "startkapital" med sig eftersom lönen kommer vara innestående.
Hur gamla är ni och hur ska ni ta er upp?![]()
Är där minst 4 weekends varje säsongTittiii sa:Haha, får man göra så då? Kan väl tänka på saken MeXiihar du varit där innan då?
aha, nä måste ja ha missat de duMeXii sa:Är där minst 4 weekends varje säsongTittiii sa:Haha, får man göra så då? Kan väl tänka på saken MeXiihar du varit där innan då?
Får och får, vad ska dom säga? "Nej! Ni får inte ha vänner på rummet!" Vi är ju bästa vänner, vet du väll?
Kommer förövrigt också från Göteborg, så det är ju som hittat![]()
Ha! Skojare där, både du och jag vet att jag är en 20 årig gosse från Göteborg som älskar att sova om dagarna! Så det behöver jag ju inte säga, best friends 4 ever..Tittiii sa:aha, nä måste ja ha missat de duMeXii sa:Är där minst 4 weekends varje säsongTittiii sa:Haha, får man göra så då? Kan väl tänka på saken MeXiihar du varit där innan då?
Får och får, vad ska dom säga? "Nej! Ni får inte ha vänner på rummet!" Vi är ju bästa vänner, vet du väll?
Kommer förövrigt också från Göteborg, så det är ju som hittat![]()
härligt ju! vem är du bästa kompis?
Är väl självklart att fotmassage ingår? Brukar ju massera dina fötter varje gång vi hängt de senaste halv året kompis, varför skulle det vara annorlunda i Hemsedal?Tittiii sa:Ja juste, de är ju du! Nu minns jaghahaha städhjälp är ju inte helt fel haha
Ingår fotmassage och dylikt kan jag tänka på saken döh :D
Du får gärna höra av dig om det finns något ledigt jobb du kan ge mig, så kommer jag upp! :-D Ska dock börja med att boka 15-18 nov för att upp och åka lite. Hur blir det med mitt boende?Tittiii sa:Gud va tråkigt att ingen ska till Hemsedal verkar de som ?!
ska du redan åka i november ? vi åker i början av decemberMeXii sa:Du får gärna höra av dig om det finns något ledigt jobb du kan ge mig, så kommer jag upp! :-D Ska dock börja med att boka 15-18 nov för att upp och åka lite. Hur blir det med mitt boende?Tittiii sa:Gud va tråkigt att ingen ska till Hemsedal verkar de som ?!![]()
Det var väl jävligt onödigt att ni va så sega.Tittiii sa:ska du redan åka i november ? vi åker i början av decemberMeXii sa:Du får gärna höra av dig om det finns något ledigt jobb du kan ge mig, så kommer jag upp! :-D Ska dock börja med att boka 15-18 nov för att upp och åka lite. Hur blir det med mitt boende?Tittiii sa:Gud va tråkigt att ingen ska till Hemsedal verkar de som ?!![]()
hur tar du dig upp om jag får fråga
![]()
Du kan få lift upp på torsdag i nästa vecka, antar de e 2v för tidigt dockAmandaKarestrand sa:Jag ska också jobba på Idp i Hemsedal!! Kul att folk skriver så mycket härOckså från Götet, hoppas på nån bussresa upp... Tips mottages.
Tänkte på en annan grej, hur tänker ni göra med telefonabonnemang? Lite dålig koll där...
I övrigt är jag sjukt taggad, hoppas på fet lössnöåkning, go afterski och kul folk!
Håller med dig !!EmilEvertsson sa:Hemsedal here we come! Kommer bli fett najs, tagga nu!
Har fortfarande jobbet här hemma och sköta men annars hade de varit sjuuuuukt kul att få komma iväg redan nu !MeXii sa:Ingen som är sugen på att haka med torsdag nästa vecka - söndag?
ca 1100:- + soppa på ca 400:- kanske. Så 1500:- för boende, liftkort och resa. It will be fun![]()
Vi alla jobbar, och vi alla kan ta ledigtTittiii sa:Har fortfarande jobbet här hemma och sköta men annars hade de varit sjuuuuukt kul att få komma iväg redan nu !MeXii sa:Ingen som är sugen på att haka med torsdag nästa vecka - söndag?
ca 1100:- + soppa på ca 400:- kanske. Så 1500:- för boende, liftkort och resa. It will be fun![]()
![]()