Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
vi är två tjejer som vill åka upp till hemsedal några dagar, gärna så fort så möjligt.. totten etc. har dock rum för minimum fyra, ingen som vill slå ihop ?
Jag och en kompis har ungefär samma planer..., tänkte ta en söndag-torsdag resa. antagligen nästa söndag, men hör av er om ni är intresserade... ha det,
Hej! Jag och en god vän åker upp nu på söndag. Vi har två lediga platser i just totten. Vet dock inte om det går att boka in så snabbt innan resan, men det borde det göra. Dom vill väl ha in mer pengar antar jag, om inte så är det en rätt konstig affärs idé! Vi åker med resdax från gbg. Kostar väl strax över 2k ink 4 dagars liftkort. Hör av er vid intresse. Tel nr 0735 08 65 96 (sänd ett sms så ringer jag upp, sitter i långa och många samtal med kunder på dagarna) eller i gben mvh David Askengren
hej, hur åker ni upp, buss? och när hade ni tänkt åka upp? Om det finns en plats över kanske jag kan slå mig in. Hade ni tänkt åka under vecka 5, eller redan nu denna helgen vecka 4? jag vill verkligen åka iväg nu också, gärna denna helgen tors - sön.