Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
917 är ju "da shit", sannolikt lika mycket med telismontage som vanligt alpinmontage! Rea hade dom redan förra hösten, torde vara rätt få par kvar i konklagret. Beg? Hmmm... Min erfarenhet av dom är att livslängden känns rätt kort, men det hänger ju rätt myvket på hur nan pysslar om dom...erik_lagg sa:Hendryx har plockat ner skylten (iaf för tillfället) så det är nog oklart om det blir någon rea men det borde ju komma ut en del begagnat.
Ah fantastiskt. Inserts har ja sldrig fått anledning att prova men värkar ju klokt. Ska bli kul å höra. SnickarBygge i hemmet har satt p för skidinköp för min del. Men kul å få hör om andras bravader.mjunk sa:Har satt inserts på mina 917 för att kunna dra på telisbindning nu i vinter. Då skidan endast är 164 cm lång så förväntar jag mig ett rallymonster jag aldrig kommer kunna tygla. Vilket är Skitsamma, det kommer bli hysteriskt kul. Återkommer med recension senare i vinter