henke o jon till höjden;P

sears

Medlem
ja d e sant nästa år!! kommer henke winstedt och jon olsson till storstenshöjden för att hjälpa till att designa parken... och ha en uppvisning/tävling

vem fan bryr sig vafan e storstens höjden??o jon o henke e bra på skidor d finns bätre än dom när d gäller och bygga!!

Jag bryr mig inte överdrivet men antagligen bryr sig dem som bor i närheten av Örebro och andra som kommer förkorta restiden till en bra park. Var inte så svårt att gissa va?

var det inte jon som hjälpte till att bygga stryn hoppet?... och var det inte han som byggde JOI hoppet ? jo_wel

Varför ska alla vara så jävla negativa...det är väl en väldigt bra nyhet för de som bor i närheten.

Jag bryr mig som fan!!:D
Bor i närheten och har sesongs kort där:D
Det vore ju skit rba efter som årets hopp sög!!!!!!!

Näää, Om Jon Olsson och Henrik Winstedt ska dit MÅSTE jag bara dit!?

När. ärligt talat skiter jag fullständigt i det, men kan förstå att dom som bor i området gläds över det!

om alla skule skita i det skule ingen skriva nånting.
se det från den ljusa sidan en till bra park i sverige

tror folk inte bryr sig om vikka som bryr sig eller ej, det vesäntliga i tråden är väl endå att dem ska komma dit och bygga. Kan man inte försöka hålla sig till ämnet?

Vad sjukt negativa folk är då? Är väl kul att höjden får en park liksom, varför klanka på inlägget, ser ingen nytta i det? Själv bor jag nära höjden och det vore grymt att få egen park eftersom jag bor ca 20 mil från närmaste parken vilket är i Branäs.

Seriöst era små jävla sossesnorungar, kan ni sluta vara så jävla dryga. När jag tar över världen skall jag fanemig elda er i ugnar. LÄR ER LITE JÄVLA HYFS FÖR HELVETE (fast det är klart, med familjer vars lördagsnöje består av sportextra, pizza, Big Brother och att fylla på olja i den läckande Asconan så kanske man inte kan skylla på er).
Det enda positiva är att jag kan skita i att ge er jobb när ni kommer och tigger och ber då ni har insett att ert skolk från svenskundervisningen var hjärndött.

Det vore grymt om det stämmer, när man ändå åker till höjden för att jibba vore det ju bra om hoppen blir bättre. Men hur mycket sanning ligger det i påståendet, vem har hört någonting om det och vad har de hört?

en gång för länge sen hade höjden en av sveriges bästa parker! då hade iof sälen grymt dåliga parker... det var på den tiden man blev hotad om man åkte i parken på skidor!

Jon byggde inte strynhoppet själv, han byggde det tillsammans med en pistör har jag för mig.
Dock kan jag blanda ihop det med ett stort hopp i Åre.

Hej då

haha, är det sant? då har iofs jag antagligen flyttat från örebro, staden med den gudsförgätna skidanläggningen... fast det måste sägas att höjden varit bra i vinter, tack vare all snö... ^^

Tillbaka
Topp