Henrik Harlaut

JohnFrusciante

Ny medlem
Henrik Harlaut
är de nån mer än jag som tror att henrik harlaut är nästa stora stjärna? han har ju blivit hur grym som helst.. jag menar han är ju sjuk på rails, och grym som helst på att snurra och han gör ju även dubbel volter och filmar me 4bi9, level 1 och jiberish och han har varit på bra placeringar i många tävlingar... och de är sjukt bra för hans ålder..!

Senast ändrad:
Henrik Harlaut
inget snack om saken, Henrik är future of skidor.

lite fundersam tho om de var värt med en tråd för det.. Varför får inte jag ngn liksom.

Senast ändrad:
Henrik Harlaut
nae, det tror jag inte... han är väl redan stor och jäkligt duktig redan idag men tror inte han kommer ställa sig bredvid Jon eller typ Tanner. Så många nya duktiga som ploppar upp hela tiden, t,ex den där Kim Boberg eller vad han hette!

Såna som han tror jag kommer satsa helt sjukt, nypeppade med vunna tävlingar och så...

Henrik Harlaut
felix sa:
nae, det tror jag inte... han är väl redan stor och jäkligt duktig redan idag men tror inte han kommer ställa sig bredvid Jon eller typ Tanner. Så många nya duktiga som ploppar upp hela tiden, t,ex den där Kim Boberg eller vad han hette!

Såna som han tror jag kommer satsa helt sjukt, nypeppade med vunna tävlingar och så...
HAHA som om inte henke vinner massa tävlingar då eller ? ;) henke kommer lätt bli nått riktigt stort men är redan i dag en sjukt bra skid åkare :D

creds till han

fred ut

Henrik Harlaut
westcoast_surfers sa:
felix sa:

HAHA som om inte henke vinner massa tävlingar då eller ? ;) henke kommer lätt bli nått riktigt stort men är redan i dag en sjukt bra skid åkare :D

creds till han

fred ut
japp håller me westcoast_surfers där :D

Henrik Harlaut
Henke ær redan en grymt stor åkare. Inte minst utomlands. Nær jag var nere i Les 2 alpes i somras o snacka med lite fransmæn o allt møjligt folk så var just Harlaut en av dom svenska åkarna som dom tyckte mest om.

Henrik Harlaut
Av: ErikAndersson Online | Idag 10:39 Citera
Henke ær redan en grymt stor åkare. Inte minst utomlands. Nær jag var nere i Les 2 alpes i somras o snacka med lite fransmæn o allt møjligt folk så var just Harlaut en av dom svenska åkarna som dom tyckte mest om.

ja jag vet radan att han är stor åkare enligt migså är han den bästa som finns.. men nu sa jag STJÄRNA ;)

Henrik Harlaut
Håller med tidigare talare. Sen måste man komma ihåg att Henke och Jon är 2 olika typer som inte tävlar inom samma bana riktigt.

Henrik Harlaut
Ja, henke är ju hur grym som helst på att åka men det jag menade var att jag tror inte han kommer bli nästa stora stjärna. Men det beror ju också på hur man ser det... Vilka är stjärnor egentligen??? Känns som att han står där han står och många nya är påväg uppåt. Men om du säger att han börjat lära sig kangaroo och sånt så visst...

Henrik Harlaut
jag tycker henke har den grymmaste stilen i världshistoreien ( på skidor ) men han har också egen stil på kläder å grejer, hane trevlig också för att va STAR och han e grym som satan sätter massa trick och tävlar mycke hane fet på rails hane underbar. hejdå

Henrik Harlaut
Tror det kommer gå riktigt fint för både Henrik, Oscar & Kim i framtiden, kanske dock inte just denna säsong men om ett år eller två så kommer nog deras era.

Henrik Harlaut
sen får man ju inte glömma oscar scherlin?
killen satte kangaroo för 1-2 år sen och även han spinner bra, kanske inte lika bra som harlaut men kolla stilen killen har på sina 900 o 1080s
sen tror jag att han är vassare på allround skidåkning men va fan vet ja..^^

Henrik Harlaut
JtoB sa:
killen satte kangaroo för 1-2 år sen och även han spinner bra, kanske inte lika bra som harlaut men kolla stilen killen har på sina 900 o 1080s
själv gillar jag inte scherlin, inte för att han är dålig utan för att han gör ALLT som Jon gör. Kör med exakt samma utrusting och är en riktig Wannabe. Sen är han duktig, men då tycker kim boberg o dom här förtjänar plattsen mer!

Henrik Harlaut
TheFibretech sa:
JtoB sa:
själv gillar jag inte scherlin, inte för att han är dålig utan för att han gör ALLT som Jon gör. Kör med exakt samma utrusting och är en riktig Wannabe. Sen är han duktig, men då tycker kim boberg o dom här förtjänar plattsen mer!
Kan inte det vara för att de har samma sponsorer?

Henrik Harlaut
Han har haft turen att blivit scoutad. Finns lika bra folk som han där ute som bara inte känner lika mycket för skidor som han. För att bli stor måste man vilja bli störst och satsa och landa när dom scoutar.

Henrik Harlaut
Perkal sa:
Han har haft turen att blivit scoutad. Finns lika bra folk som han där ute som bara inte känner lika mycket för skidor som han. För att bli stor måste man vilja bli störst och satsa och landa när dom scoutar.
Så du menar att han skulle få pisk av rätt många osignade unga doldisar?

Henrik Harlaut
Så ett av stjärn-kriterierna är att man måste kunna Kangie alltså? Och ens stjärnstatus bygger på när man lärde sig detta? Där ser man..

Men då är det ju bara att ni springer ut och nöter litte känguru-volter då grabbar, så ni kan bli stjärnor.

Henrik Harlaut
Perkal sa:
Låter intressant som fan men jag får inte ihop meningarna i huvudet.

Finns lika bra folk, men som inte känner lika mycket för sporten som Henrik.
För att bli stor måste man vilja bli störst.
Och, för att bli stor måste man satsa och landa när dom scoutar?

Storm in a tea cup

Henrik Harlaut
oscarius sa:
Perkal sa:

Storm in a tea cup
men det har väl ie med saken att göra, om dom som är "lika bra" som honom väljer att inte visa upp sig så får dom ju faktiskt mer eller midre skylla sig själva.

henrik är sjukt duktig, det enda som jag stör mig på är att han ska fjolla runt som jon brögan

Henrik Harlaut
ekdahl sa:
oscarius sa:
Perkal sa:

Storm in a tea cup
men det har väl ie med saken att göra, om dom som är "lika bra" som honom väljer att inte visa upp sig så får dom ju faktiskt mer eller midre skylla sig själva.

henrik är sjukt duktig, det enda som jag stör mig på är att han ska fjolla runt som jon brögan
Det där var till Perkal förmodar jag. Allt jag ville var att förstå vad han skrev.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp