hifi störtkruka

reuj-t

Ny medlem
hifi störtkruka
är den nån som har en hjälm med inbyggda hörlurar som vill
dela med sig om vart den köpt den.
eller om någon annan vet vart man får tag på sånna butiker eller sidor från sverige...
Red HiFi Shaun White Helemet är den nån som vet vart man kan köpa en såda kruka??

hifi störtkruka
JAg har Hifi hjälmen med inbyggda lurar. Har dock inte åkt med den än.

Jag gick till Hangloose i Sundsvall där jag bor och snackade med dom eftersom dom säljer massa burton grejer så kunde han ta hem hjälmen till det pris som burton säljer den för, eller rättare sagt burtons återförsäljare i Sverige. Den kostade 1799 kr ;]

Men kan dock varna för när jag test spelade lurarna så hade jag ett miss ljud i den ena luren, så det blev till att traska tillbaka och reklamera så nu har jag en ny på väg, den borde dyka upp i veckan.

//mic

hifi störtkruka
Kööp från bluetomato...dom har bra stuff...... sj köpte ja min hifi från oneoff för 1800kr. De va det värt :D

Senast ändrad:
hifi störtkruka
problemet med lurar inbyggda i hjälmen är att det inte är så stöt tåliga. Ett hårt fall mott örat o den går sönder.
så se till o köpa en som e tålig nog.

lycka till

hifi störtkruka
Protec har en hjälm som heter Descant. den har inbyggda hörlurar i öronlapparna. Du kan koppla mobilen i ena utaget och MP3 i det andra. Sedan är det bara att lyssna på musiken och du kan enkelt svara i telefon om det ringer. funkar som en handsfree fast du har den kopplad till mobil+mp3 i ena änden och till hörlursöronlapparna i andra.hjälmen inkl. hifi kit kostar ca 900:-

hifi störtkruka
jag köpte en arnette hjälm i åre å ska köpa till "lurmuffar" till den hade jag tänkt nån som vet iaf de är bra kvalitet på ljud?

Tillbaka
Topp