Hintertux på vintern
Kom precis hem (igår) från Hintertux i Österrike, hade några dagar att åka som kick off för säsongen. Dit rekommenderar jag att åka, tydligen var det den glaciären som hade bäst förhållanden just nu, enligt en österrikare.
Funderar på att åka dit nångång på vintern också, och jag undrar om det är nån som varit där på vintern och har nåt att säga?
Funderar på att åka dit nångång på vintern också, och jag undrar om det är nån som varit där på vintern och har nåt att säga?