Hintertux på vintern

flinta

Ny medlem
Hintertux på vintern
Kom precis hem (igår) från Hintertux i Österrike, hade några dagar att åka som kick off för säsongen. Dit rekommenderar jag att åka, tydligen var det den glaciären som hade bäst förhållanden just nu, enligt en österrikare.

Funderar på att åka dit nångång på vintern också, och jag undrar om det är nån som varit där på vintern och har nåt att säga? ;)
 
Hintertux på vintern
var där för en 6-7 år sen(det ligger vid mayrhofen väl??), men då gick ja i sexan o hade inte åkt förr, men vad jag minns fanns det några riktigt långa breda åk på glacieren, så det är nog bra.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp