Hitta boende i Aspen jan 2010-apr

Abbo

Ny medlem
Hej!
Vi är tre stycken polare som ska dra till Aspen i januari. Vi har haft det riktigt svårt att hitta boende. Vi har lyckats få tag på en mäklare som har två alternativ, men ville kolla om någon av er har några bra tipps på mäklare eller hur man fixar ett billigt boende där.
Tackar

tjenare!
vi är ett par på 26 år som ska dit feb-apr 2010, Vi har fixat boende i aspen genom aspencondorental http://www.aspencondorental.com , vet inte hur mkt boende som finns kvar men ni kan ju checka, bara maila henne hon svarar blixtsnabbt! annars är det väl som ni säger en hel del rental agency. finns ganska mkt boende i lokaltidningen Aspentimes under rubriken classifieds. Måste absolut träffas om ni ska dit, verkar ju inte direkt krylla av svenskar där...

konung_larsson sa:
tjenare!
vi är ett par på 26 år som ska dit feb-apr 2010, Vi har fixat boende i aspen genom aspencondorental http://www.aspencondorental.com , vet inte hur mkt boende som finns kvar men ni kan ju checka, bara maila henne hon svarar blixtsnabbt! annars är det väl som ni säger en hel del rental agency. finns ganska mkt boende i lokaltidningen Aspentimes under rubriken classifieds. Måste absolut träffas om ni ska dit, verkar ju inte direkt krylla av svenskar där...
låter fett najs!
kan man få fråga vad ni får betala för er lägenhet i månaden?
vi har hittat ett ställe som ligger mitt i byn, fint som fan men ganska dyrt. Tänkte att alla ställen i Aspen kanske e dyra men det kanske finns undantag..
tack för tipset!

Smakar de så kostar det så e de bara :)
Vi pungar ut 12 000 kr/månaden ihop för en studio med ski in å givetvis jacuzzi...
Lever bara en gång lika bra å lägga allt man äger på en säsong i Aspen!
Blir fett med X-Games vi kmmer dit 29 januari!!!

over n out

Kolla www.vrbo.com. Det är en site för privat uthyrning. Kan finnas riktigt bra klipp att göra, men var noga att läsa reviews och kolla upp telefonnummer och mailadresser.

Har själv använt mig av siten 3 ggr tidigare och har vinterns boende bokat därigenom också. Fortfarande bara bra erfarenheter :)

Hej, Undrar om ni eventuellt söker en till inneboende? jag skulle gärna vilja över till USA och göra lite av en säsong men svårt att fixa allt när man är själv som åker! Kom nyligen hem från Whistler, canada där jag spenderade nästan 1år och åkte skidor och jobbade. trivdes jätte bra och vill nu gärna över till statera och se lite hur skidåkningen är där.
Hör av er!
Hälsningar lisa

ehawk sa:
Kolla www.vrbo.com. Det är en site för privat uthyrning. Kan finnas riktigt bra klipp att göra, men var noga att läsa reviews och kolla upp telefonnummer och mailadresser.

Har själv använt mig av siten 3 ggr tidigare och har vinterns boende bokat därigenom också. Fortfarande bara bra erfarenheter :)
Tack så mycket! Verkar finnas massor av shyssta lyor där :)

aggeryd sa:
Hej, Undrar om ni eventuellt söker en till inneboende? jag skulle gärna vilja över till USA och göra lite av en säsong men svårt att fixa allt när man är själv som åker! Kom nyligen hem från Whistler, canada där jag spenderade nästan 1år och åkte skidor och jobbade. trivdes jätte bra och vill nu gärna över till statera och se lite hur skidåkningen är där.
Hör av er!
Hälsningar lisa
Hej på dig du. Ja, vi söker eventuellt en person till att dela lägenhet med :)
Det är en snubbe i vårat gäng som inte kan bestämma sig riktigt, men om inte han följer med är det ju en plats över. Det boendet som vi har kollat på är en fet lägenhet, med allt och lite till. tyvärr e den dyr som satan, så det blir ca 6300kr i månaden räknat med att dollarn står i 7kr. Men vi håller på att leta efter ett billigare boende, men det verkar lättare sagt än gjort. Men om det blir detta pris, är du fortfarande sugen då?

Tillbaka
Topp