hjälm som ser ut som hår.

magnus_wallin

Ny medlem
Hej!

Jag såg i en tidning för ett tag sedan en hjälm som de typ hade satt en peruk på. Tror inte det var hemmasnickrat utan att den kom så orginal från fabrik.Den var skitcool! Kommer inte ihåg vem som tillverkade denna. Någon som sett samma hjälm? Vem tillverkar denna?

/Magnus

hmm, såg den i café med, ska kolla upp det.

12857-380.jpg

är det den du tänker på?

pälsklädd hjälm, 11 370 kr, allt från Prada.

Senast ändrad:
Sorry, visste inte riktigt var den skulle in, också ville man maximera svaren.

Kan det ha varit i cafe den fanns, hmm har inte kvar exemplaret. Kolla gärna upp det till mig.

Massa tips tack!!!

bland det fulaste jag sett, och jag har sagt det förr och säger det igen : Prada och liknande märken ska inte ge sig in i skidbranchen..

Senast ändrad:
Verkar som att Wisdom passar bra till också eftersom att han har ett par sådana.
Tycker den var ashet och har lite kontakter, jag skulle få den för 8000 kr. Jag funderar starkt på att slå till, vad tycker ni?

YES! Äntligen en ovärderlig tråd för alla lidingö-fjortisar som hänger på FR och skryter om att dom bor i "sveriges rikaste område" och att deras "pappa tjänar mer än dig". HAHAHA...

Senast ändrad:
En designer anlitad av Prada.. vänta så ska vi ta reda på det ;)

EDIT: Det är ju Miuccia Prada som har designat den.. GAH så dum man är :|

Senast ändrad:
hittade ett gammalt rävskinn i slöjdsalen idag. tror jag ska limma på det på min hjälm. sen ska man ha en mink som bälte-.

fy fan va ful!! det är tamej fan det fulaste jag någonsin har sett

kör man tillräckligt fort får man ett bra backslick till afterskin! Man behöver inte ens ta av sig hjälmen! :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp