Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Handen på hjärtat hur många av er skulle åka med hjälm? om det inte var mode i det hela, själv tycker jag att det är det bästa mode som har hänt skidsporten på mycke länge en vacker dag är olyckan där och ska man vara glad över detta mode.
jag älskar min hjälm! Jag har gått från rosa störtkruka till en mörkgrön sweet. Handen på hjärtat: Inte en dag i backen utan min hjälm. jag var i åre på sportlovet och det var förvånadsvärt många som hade hjälm! Hejja!!!
Jag vet inte om jag har påverkats lr inte, förmodligen så har jag det men inte för att alla hjälmar nu är så snygga och för att alla har hjälm... Utan jag ska köpa hjälm för min egen skull och det är ju bara en bonus att tillverkarna gör snygga och minimala hjälmar...
Ja saklart att det ar battre med hjalm, fastan man kan fa hjarnskakining i af. Tank bara pa alla turister som kor okontrollerat, vem vill ha en 50 arig overviktig dam i skallen?
Har bara åkt med hjälm 1år men kan dock ej tänka mig att åka utan idag
jag har trotts allt 25 år utan hjälm men inte en dag till utan ,Handen på hjärtat så är detta mode det bästa som hänt
i tex canada är det vanligar med hjälm än med mössa/luva
/Kloon
Det är ju Mode att ha hjälm.. bara massa töntar som åker runt o tror att de är någe för att de kör med grymmaste grejjjerna och är för cool för att ha hjälm ^^, töntigt bara ! grymmare att ha hjälm tycker jag
Lägger pengar på så mycket annat att jag aldrig har råd att köpa en hjälm ;/
Får väl visa morsan nån dag vad man håller på med och motivera henne att lägga ut nån krona hehe
Handen på hjärtat, jag skulle inte ha börjat med hjälm om inte dom jag åkte med hade det.
Men nu när jag har vant mig med hjälm så vill jag helst inte åka utan.
Tycker det är mycket skönare att åka med mössa men det är inte lika skönt att krocka i
En liten spinoff.
Ni som har hjälm när ni åker snowboard/skidor, har ni också hjälm när ni cyklar...?
Jag har det inte men egentligen borde man ha det av samma anledning som när man åker utför.
Hjälm är ett måste, även om det är skönt som vissa har sagt här med mössa...hellre en krossad hjälm än en krossad skalle!!! ryggskydd har blivit ett måste för mig... funderar också på att skaffa ett höftskydd..skulle gynna när man railar t.ex.
Handen på hjärtat, jag åker aldrig utan hjälm. och här i Italien är det definitivt inte mode att bära hjälm - det är tom fullt med folk i parken som hoppar utan hjälm
Hjälm e mest soft! Återupptog mitt hjälmanvändande för ett par år sen, när jag köpte min silvermatta carerra airborne, sitter perfekt och öronen slipper frysa. Hjälmarna ser ju dessutom jävligt nice ut nuförtiden, inga vurpollon precis.