Hjälp att välja färj på jacka

EricNorrlander

Ny medlem
Hej !

Jag vill ha hjälp att välja färj på skidjacka. till svarta byxer

jag gillar rosa bäst men blir det för tjejigt ?
näst bäst den grå

pappa och mamma tycker svart

PS jackorna på bilden är en storlek för liten

magic.jpg

Senast ändrad:
Tjena Eric!

Klart du kan ha rosa, då syns du ju i backen! Jag skulle inte retat någon för att de e tjejigt men man vet ju inte hur de e i lägre åldrarna, Kommer ihåg att rosa var väldigt tjej klassat då(när jag var mindre dvs). kan ju ha ändrats. annars tycker ja den rosa är Fett snygg,

Vad ska du ha för byxor till då? det har ju en invärkan också.

Senast ändrad:
Grå skulle jag vilja säga, hehe

rosa är lite för... 80-tal men ändå.. 2005

oranga är snyggast ;), den färgen på den rosa lite flashig :/

Ska du ha svarta byxor skulle jag säga Rosa lr Orange, För att ha någon färg. (hehe säger han med tråkfärgade skidkläder)

jadu, kanske inte rosa och inte svart för då ser det konstigt ut med 2 st olika svarta,
jag tycker du ska köra påden grå men du gör ju som du vill.

aja, lycka till iaf

kör på orange lr rosa, de blir snyggast till byxorna, svart lr grå blir lite tråkigt (enligt mig) men de e ju du som bestä´m.....men jag tycker orabge lr rosa :)

orange blir nog bäst.. men ta 1 storlek för stor så de sitter lite större.. ser allmänt bättre ut enligt mig =)

du kommer va fräshast i backen i vinter erik! ;)

lycka till med kläderna

Orange var lätt snyggast ja.. Svart och grå var lite tråkiga om du ska ha svarta braller och den rosan va alldeles för lysande.

Asså va spelar de seriöst för roll om man har ett visst märke på sina kläder eller inte speciellt byxor, ingen märker ju ett skit när man åker ändå så. Men å andra sidan står ju ni "jibbers" 95% stilla och "analyserar" hoppet eller nåt liknande.

Parlinoo sa:
Asså va spelar de seriöst för roll om man har ett visst märke på sina kläder eller inte speciellt byxor, ingen märker ju ett skit när man åker ändå så. Men å andra sidan står ju ni "jibbers" 95% stilla och "analyserar" hoppet eller nåt liknande.
Vem har diskuterat märken ????

Vi diskuterar färger...;-)

jag röstar för den svara, oranga i andra hand.
men alla va snygga. rosa som su säger kanske är tjejjigt men rätt ok den med.

håller med alla som tycker orange...men du kanske inte ska vifta för mkt me att du 8 bast? 13 års gräns (a)

EricNorrlander sa:
Parlinoo sa:
Vem har diskuterat märken ????

Vi diskuterar färger...;-)
Jag menade generellt sett

Snödjup

Tillbaka
Topp