Hjälp av erfarna med köp av ny bräda..
Hej,
Jag åkte sönder min bräda förra veckan i alperna och skulle nu behöva köpa en ny. Jag är 191cm lång och väger ca 94kg. Skostorlek 46. Jag har åkt snowboard till och från senaste 10 åren och är väl en medelgod åkare. Brädan kommer att användas ungefär 75% i pist och 25% i park.
Fick tips om Bahtaleon The Jam 161cm, vad tycker ni?
Tycker ni att jag absolut ska satsa på en Wide Bräda?
Tack på förhand
Mvh
Rikard
Jag åkte sönder min bräda förra veckan i alperna och skulle nu behöva köpa en ny. Jag är 191cm lång och väger ca 94kg. Skostorlek 46. Jag har åkt snowboard till och från senaste 10 åren och är väl en medelgod åkare. Brädan kommer att användas ungefär 75% i pist och 25% i park.
Fick tips om Bahtaleon The Jam 161cm, vad tycker ni?
Tycker ni att jag absolut ska satsa på en Wide Bräda?
Tack på förhand
Mvh
Rikard