@ella_swan94 Älskar din historia, en sån där solskenshistoria!
Bra tankesätt det där ändå med 85 årigt jag!
Det jag känner är väl mest att alperna står kvar, jag är 21 år och kan komma tillbaka senare men inte till det jobberbjudandet troligtvis. Men det handlar också lite om det känslomässiga planet eller vad man ska säga; har inte mått jättebra på sista tiden och det känns som det här jobbet kan vara ett "långsiktigt mål" (uppemot ett år eller mer) där man kan få ro i själen typ haha istället för en kortsiktig lycka (4-5 månader) i alperna där jag sedan igen måste leta nytt jobb, gå igenom samma emotionella panik osv. Men samtidigt är jag extremt sugen på att stanna såklart, ha en kul tid och bara vara här!
Funderar på att försök klippa ihop det här till att försöka säga att jag är tillgänglig först i februari eller mars, och isåntfall ta jobbet jag troligtvis kommer få här (också skitkul! :D ), vara kvar några månader och sen bege mig hemåt lite innan säsongens slut. Är rädd att det varken blir hackat eller malet då, lite som det brukar bli med mig som alltid har fyra bollar i luften fast jag egentligen bara kan jonglera med tre..