Hjälp! måste ha nya byxor innan fredag!

nico_ryd

Medlem
Tjeeeenare!
Sitter i skiten som vanligt... drar ner till alperna på fredag och måste ha ett par nya byxor. De får absolut inte vara för tunna för har lite problem med att jag får ont i knäna om jag blir för kall. Så det jag letar efter är ett par vadderade byxor, lite baggie svarta eller färgen Lime pga. vill ha något som matchar min Armada Propelled (lime) jacka.

Så är det någon som har något bra förslag så tveka inte att dela med dig!
Bor i Göteborg så om någon vet en bra butik med nice utbud där så hojta!?! (bortsett från Hollywood!)

Skistore-
Udens-
Rip-Curl store-
Hollywood-
Concreate-
Peak Performance-
T12-

m.fl..

Har samma problem med kalla knän, problemet löstes genom att köpa storleken större underställ, sy fast en bit windstopper material över knät och sy upp nederdelen av understället över windstopper biten ! Hoppas det kan hjälpa dig !

File sa:
Har samma problem med kalla knän, problemet löstes genom att köpa storleken större underställ, sy fast en bit windstopper material över knät och sy upp nederdelen av understället över windstopper biten ! Hoppas det kan hjälpa dig !
Houdini har underställsbyxor med extra isolering över knäna.

File sa:
Låter lite väl invecklat för min del... hade träslöjd i skolan du vet.

Men ni som kör med dessa tunna täckbyxorna som är o vadderade, hur klär ni er under byxorna när det blir riktigt jävla kallt?

nico_ryd sa:
File sa:
Låter lite väl invecklat för min del... hade träslöjd i skolan du vet.

Men ni som kör med dessa tunna täckbyxorna som är o vadderade, hur klär ni er under byxorna när det blir riktigt jävla kallt?
Kör alltid bara med ett par långkallingar under och om jag sedan fryser så stänger jag ventilatioen bara.
Fast det var nog inte vidare hjälpsamt svar haha. Satsa på ett underställ med extra isolering på knäna som Noljas sa.

okej ah får ta en sväng på stan imorron och köpa mig ett riktigt tjockt underställ + ett par nya mysbyxor :P

Jag har exakt samma problem med knäna när det är kallt och jag löste det med knästöd.
Funkar superbra, kan tillägga att jag kör i airblaster freedom 5k som knappt är vadderade övh och det funkar super!

Svarta eller Vita byxor är ju lättare att hitta som matchar,

ska du ha samma lime färg får du nästan leta efter armada byxor om det nu finns i den färgen för att lättare hitta rätt nyans :)

linder sa:
Svarta eller Vita byxor är ju lättare att hitta som matchar,

ska du ha samma lime färg får du nästan leta efter armada byxor om det nu finns i den färgen för att lättare hitta rätt nyans :)
Jag hittade faktiskt ett par "Lime" på Junkyard inatt som jag beställde.
Volcom stright leg "Lime" av att döma på bilderna så är nyansen på färgerna :) möjligtvis att byxan är lite ljusare men det är inte speciellt mycket.

Fick mina Volcom brallor idag! exakt samma färg som jackan! för jäkla fint!
Så vill bara tacka alla för svaren! :)

Junkyard.se så köpte ajg den tjänsten att de skickas samma dag om man beställer innan kl 14.00
Bor ju i götet och lagret ligger i trollhättan så det är typ 1-1.5h enkel väg så de är ju framme dagen efter de skickas

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp