hjälp med 720 på matta!

• Trådstartare Trådstartare vattenflaskan
  • Start datum Start datum
V

vattenflaskan

Guest
hjälp med 720 på matta!
hejsan alla!
detta är en studsmattefråga.
när jag ska göra en 720 blir det jämt för snett så ja nästan e upp och ner :S förr kunde jag 720 bättre och då blev det utan skruv, men nu liksom funkar det inte längre :(
Hur ska jag göra för att inte bli sne i luften?

Senast ändrad:
hjälp med 720 på matta!
hmm vet ej.. = /

men testa me o bara snurra mer rakt håll ut händerna så du känner att du snurrar rakt....

så länge så du håller händerna rakt så snurrar du rakt..

annars snurra saktare..

lycka till

hjälp med 720 på matta!
Felet många gör är att dom tar i för mycket.

Ta i lite lagom när du trycker ifrån sen i luften drar du ihop armarna mot kroppen så att du snurrar fortaren.

Man behöver inte ta i så mycket som många tror....

hjälp med 720 på matta!
jag försökte men ja flög rakt över studsmattan å de blev en 450 graders dspin... något annat förslag?

hjälp med 720 på matta!
haha ta och lär dej 1a,3a,5a utan å bli sne.. sen utvecklar du de till 630 å sen 720!.. annars kan du kuj snurra saktare å titta rakt ut istället för att brida huvudet,,för det kan va felet ocksså.

hjälp med 720 på matta!
Lär dej att hoppa rakt upp i mitten, sen hoppar du rakt upp och snurrar. Försök dra upp knäna och ta en grab. Hitta balansen, sen är det bara att snurra till 720.

hjälp med 720 på matta!
när du ska flyga upp titta på mattan/landningen efter 360 titta igen och sen snurra 360 igen så har du sjutjugo

hjälp med 720 på matta!
okeej bra vattenflaskan om du vill göra cork så gör du som e 720 fast du titter inte runt nacken utan ner på foten bakom nacken haha

hjälp med 720 på matta!
vet inte, händer aldrig mig. jag gör iofs inte som de flest att de kollar runt axeln, det behöver man inte om man inte ska snurra med något tungt!

hjälp med 720 på matta!
hoppa lägre! helt klart. håll ut händerna! om inte det funkar gör en mute men det är svårare att snurra då.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp