E emme_94 Ny medlem 2007-10-08 Hjälp med snowboard köp! #1 Vilken snowboard ska jag köpa? jag är 156 lång väger ungefär 50 kg. jag ska köra mest park.. jag funderar på Salomon mini arnie burton punch burton dom grom rome label Senast ändrad: 2007-10-10
Vilken snowboard ska jag köpa? jag är 156 lång väger ungefär 50 kg. jag ska köra mest park.. jag funderar på Salomon mini arnie burton punch burton dom grom rome label
P pomola Ny medlem 2007-10-09 Hjälp med snowboard köp! #3 Rome machine blir nog lite lång. Kika runt om du hittar någon neutral tjejbräda, eftersom du ligger i ett glapp mellan barnbräda och vanliga.
Rome machine blir nog lite lång. Kika runt om du hittar någon neutral tjejbräda, eftersom du ligger i ett glapp mellan barnbräda och vanliga.
P pomola Ny medlem 2007-10-09 Hjälp med snowboard köp! #6 kolla hur lång han är innan ni ger massor förslag
E emme_94 Ny medlem 2007-10-09 Hjälp med snowboard köp! #7 nyrran sa: rome machine! Klicka för att se resterande... Den är nästan längre än mig!
combatspenat Aktiv medlem 2007-10-09 Hjälp med snowboard köp! #9 Allian har ett par snygga brädor och alla vet ju att det är snygga brädor som gäller!
A Akess0n Ny medlem 2007-10-09 Hjälp med snowboard köp! #10 combatspenat sa: Allian har ett par snygga brädor och alla vet ju att det är snygga brädor som gäller! Klicka för att se resterande... bräderna ska ju inte bara vara snygga dom ska ju vara bra oxå!
combatspenat sa: Allian har ett par snygga brädor och alla vet ju att det är snygga brädor som gäller! Klicka för att se resterande... bräderna ska ju inte bara vara snygga dom ska ju vara bra oxå!