hjälp med sport conrad...

Twinaren

Medlem
tjaa, ska köpa ett par twintips troligtvis ett par k2 Fujative. (Är lite n00b om jag använder dataspråket) visst får man med bindningar när man köper dom skidorna på sportconrad?och tycker ni jag ska köpa dom på sportconrad eller the import company? tack i förväg, MVH Daniel.

sportconrad har ju bra priser och jag har inte hört något illa om dom, har dock inte beställt därifrån själv. Du kan ju beställa ett "package" så får du välja bindning själv så läggs det till på priset.

Det beror på om du beställer ett paket eller bara skidorna. Men för övrigt är sport-conrad en väldigt bra butik har själv beställt ett par skidor därifrån då bindningar inte ingick.

Så här sa dom på "the import company, när jag frågade om bindningar ingick i priset på k2 fujative.

"Hej Daniel!

Det ingår Marker 11.0 Free bindningar i priset som vi erbjuder på K2
Fujative.

I priset ingår det även fri frakt inom Sverige, montering av bindningarna,
14 dagars öppet köp och 24 månaders garanti.

Hör gärna av dig om du vill slå till.

Med Vänliga hälsningar/ With kind regards:

Daniel Bengtsson

The Import Company"

om du klickar på "freeride sets" så kommer alla skidor upp, vid varje skida så finns det en länk och där står det typ "wäl un pashende bindung" så klickar du där och då kommer alla bingningar upp och det priset som står bredviv är paketpriset så du kan t.ex. köpa ett par fujative med look px12 för 329 euro.

köp inte med marker bindningar, dom suger. look is the shiet:)

Senast ändrad:
så då sparar man nån slant på the import company kanske? Men har hört lite överallt att dom är oseriösa och så... stämmer det?

Tillbaka
Topp