Hjälp Mig Att hitta Ett par Bra Skidor ..

MonsterCurl

Ny medlem
Hej Hej

Jag Skulle Vilja Ha Hjälp Med Att Hitta Ett Bra Par Skidor ..

Hälst Ett Par Sköna Völkl

Länka gärna ..

Jag ska ha Dom för park åkning ..

Jag Väger 38 kilo 1,53 lång

//Benke

Senast ändrad:
Völkl karma är väll skön skida för hela berget, den är dock ganska styv och kräver att man kan trycka till och har lite vikt på skidan..

völkl karma är det som gäller då! den fungerar lika bra i parken och pudret som den gör i pisten. och förra årsmodellen lär ju inte vara så dyr nu.

Jag köpte ett par Movement Joystick igår! Allt jag hört om dom är bara bra kritik så dom hoppas jag på! Men de beror ju på vad du ska ha skidorna till!

bra att du skriver din vikt, längd, åkkunskap, vart du ska ha skidan m.m. Utan det här är det ju superlätt att välja ut en skida,. misstänkter dock att du ska ha dogan eftersom du är liten och säkert kort.

Till att börja med så vill jag säga att iom. att du inte angett vad du skall ha skidan till för sorts skidåkning så kommer du få jättedåliga svar. Jag skulle rekommendera ett par Sanouk, de är riktigt grymma då det är champagne.

Sen så vet vi inte hur tung, lång, bred och gammal du är, så vi vet inte om vi kan rekommendera en skida som Karma till dig.

Jag kollade dock på din profil och där stod det att du var 11 år gammal.

VI har här alltså ett utmärkt exempel på varför det är en 13-års gräns här på freeride, ja det stämmer thamanski, du är icke välkommen här! Är man inte av en viss ålder så kan man inte skriva ett vettigt inlägg, vilket fallet är här.

Hade jag haft någon makt på denna sida hade du blivit bannad och utslängd på två röda, men det är kanske bara jag...

Carled sa:
Till att börja med så vill jag säga att iom. att du inte angett vad du skall ha skidan till för sorts skidåkning så kommer du få jättedåliga svar. Jag skulle rekommendera ett par Sanouk, de är riktigt grymma då det är champagne.

Sen så vet vi inte hur tung, lång, bred och gammal du är, så vi vet inte om vi kan rekommendera en skida som Karma till dig.

Jag kollade dock på din profil och där stod det att du var 11 år gammal.

VI har här alltså ett utmärkt exempel på varför det är en 13-års gräns här på freeride, ja det stämmer thamanski, du är icke välkommen här! Är man inte av en viss ålder så kan man inte skriva ett vettigt inlägg, vilket fallet är här.

Hade jag haft någon makt på denna sida hade du blivit bannad och utslängd på två röda, men det är kanske bara jag...
OKej =( jag får väll ta bort min Freeride då .. Men jag tkr inte de ska beövas att man ska vara 13 för att ha de Jag vill ju vara medLem men.. jag får väll vänta 2 år då=(=(

Senast ändrad:
Tycker hans inlägg håller både högre klass och mognad än många inlägg ifrån dubbelt så gamla här på Freeride. Vi kanske skulle ha nån form av besserwisser & skjutagaleninformationfrånhöftenspärr istället...

jet sa:
Tycker hans inlägg håller både högre klass och mognad än många inlägg ifrån dubbelt så gamla här på Freeride. Vi kanske skulle ha nån form av besserwisser & skjutagaleninformationfrånhöftenspärr istället...
Instämmer helt.

Tillbaka
Topp