Hjälp mig hitta modellen ! tack

kajsaar

Ny medlem
Jag var i Italien i år, januari. Hyrde då ett par boots, som är dem bästa som jag någonsin åkt i! Jag vet inte vad modellen heter, och måste verkligen få tag på dem och köpa dom! Har mailat Burton, och de sa inte mycket vettigt om dem. Inget modellnamn och de sålde inte dem.
Ett par Burton, här kommer bild! hälp mig nu hörreni!Tack/Kajsa

zooma in as mkt så kanske du hittar nått namn nånstans :D

btw, dom var antagligen sjukt sköna eftersom att de var in-åkta av typ 1000 pers ;)

theoJ sa:
zooma in as mkt så kanske du hittar nått namn nånstans :D

btw, dom var antagligen sjukt sköna eftersom att de var in-åkta av typ 1000 pers ;)
kan ju lika gärna varit helt sprillans. om dom hade varit "inåkta" av tusen pers borde dom förmodligen inte varit särskilt sköna..

Kan ju bara säga att Simonthyrberg har helt rätt, de var nämligen bara jag som hade åkt i dem. Helt nya när jag hyrde dem, de observerade det t.o.m tusen gånger till mig.

Kan vara burton Moto av en äldre modell. Sulan på mina burton moto 2008 har exakt samma form men mina har speedzone och inte vanlig snörning.

Kolla äldre burton moto som helldude sa :O

Jag googlade en snabbis och såg att Womens Burton Freestyle bootsen hade loggan likadant och var likadant "skurna" vid hälen osv, försöka kika lite på det.. Kan ju vara sånna i en annan årsmodell eller nåt.

BurtonFreestyleWomens.jpg

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp