Hjälp mig komma på nytt!

studs

Ny medlem
Hjälp mig komma på nytt!
Tja... Jag är inte särskilt mycket för att skida och snowboarda, jag håller mig på studsmattan. Och jag kan typ alla dom där vanliga tricksen som bakåtvolt, framåtvolt, flick flack och sånt. Men jag kan inte komma på något nytt trick att göra. Om någon har nån idé om vad jag kan hitta på så skulle det glödja mig fruktansvärt mycket!

Hjälp mig komma på nytt!
Fatta inge ting... Har ju hört talas om som men jag vet inte hur man gör dom, kan någon förklara?

Hjälp mig komma på nytt!
asså på den här hemsidan så finns det massor av trix på "tricktips", t.ex. lincoln loop och rodeo 540. där står det exakt hur du ska göra.
ett annat tips är ju också att snurra typ 720, 900, o 1080, när du kan det så kan man ju alltid corka dom (ligger snett i luften) lr göra en backlip med lite snurr på, möjligheterna är oändliga.

Hjälp mig komma på nytt!
Men på tricktips så står det ju bara hur man gör trix på skidor. och när man corkar 720 å sånt så är det ju skitsvårt att resa sig upp igen efter man har snurrat.
Och förresten, är en backflipp likadant som en bakåtvolt? för det verkar så.

Hjälp mig komma på nytt!
det är ju bara att försöka göra dom utan skidor. Alla skidåkare som kommer på nya trick tänker igenom dom och provar på studsmatta eller från trampolin i badhuset först...

Hjälp mig komma på nytt!
Gör en backflipp med skruv så att det blir en rodeo. Det är bara att slänga sig snätt bakåt och snurra samtidigt som man gör volten.

Hjälp mig komma på nytt!
Oj, vad många fler trick det fanns... Tack alla som har tipsat mig, men nu måste jag genast rusa ut på mattan och testa alla nye trixen! Förresten, Är en bakåtvolt likadan som en backflip eller? Jag kan inte se någon skillnad, förrutom att på bakåtvolt så kryper man ihop med bena...

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp