Hjälp!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

MadeleineJ

Ny medlem
Hjälp!
Hej hej!
Vi är två tjejer som ska åka ner till St Anton i mitten på december, men vi behöver tips på vart man kan bo, hur mycke pengar man behöver ha med sig och framförallt är det lätt att få jobb!? //Madde och Ditte
 
Hjälp!
Du kanske kan byta rubrik till "Hjälp med boende" eller något liknande så kanske just dom som är insatta på det här svarar..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp