Hjämtvång?

Mountain_Man

Aktiv medlem
Hjämtvång?
Är det kanske på gång i Åre eller Duved eller är det lija j..vla fett som förra lovet. Nu stasade jag och polarna på Sunne mwn för fan, det är ju rivet då! Kan man få halka in i piajpen eller ska det va hjelm? F..bannad skit! De där fatt ju noll. Så vad ska jag göra? slå Björne

MM

Hjämtvång?
för de första fattar jag itne va ddu frågade. jag kanske är trög...men de är isof mer än en av oss. för de andra så borde alla ha hjälm...

Hjämtvång?
neheeeejj du.. SLUDDER OG VÅS!!!..

vada alle ha hjelm? Det må vel väre opp til hver og en og vurdere. Derimot kan jeg gå med på hjelmtvang i parker/piper og for barn under 10 år

Hva legger du til grunn for at alle skal ha hjelm?

Hjämtvång?
HAHAH
"piper og for barn under 10 år" :DDDDDDD

Är du 11 eller vaddå? =))))

antingen tvång, eller inte. Ålder har inte så mkt med skicklighet, en 15åring kan var liak duktig och duktigare än en 25åring.

Som svar till MM: ingen aning =)

Hjämtvång?
Du kan ju inte bara hoppa på Björne sådär. Ända sedan starten av Bolibompa så har Björne varit med (med visst avbrott för ett par år sedan), även fast han nu är utbytt så kan du inte attackera Björnes Magasin.
HAr du ingen respekt kvar i dig, eller har du slagit i huvet i backen?

Hjämtvång?
b3neath.. och vad har 15 Vs 25 med hjälm att göra?? skaffa dig lite skiderfaring före du åpner käften nästa gång.. yngling!

det jag menar är: i parker och piper /quarterbox osv. borde det vara påbud med hjälm för alla. Det samma tycker jag gäller för alla personer under 10 år i hela anläggningen då jag har sett många såkallade radiobilar utan hjälm i min skidkarrier.. och gemensammt är liten kontroll. Däremot ser jag det som överförmynderi att lägga påbud om att alla skall använda hjälm inom et skidområde. vad skall man med hjälm till i lugna åk i en eller annan röd pist om man har full koll på vad man gör?.

Hjämtvång?
Jag ser inte det negtiva i att ha hjälm...

det ska va en jävla tuff mössa för å bräcka en snygg hjälm asså!

jag tar gärna kritik och vill gärna höra andras åsikter (bara för att va lite demokratisk)

Hjämtvång?
OK...de e sant Puddertjuv...den aspekten räknade jag inte in...

du har helt rätt...

Fast det är väl ändå minusgrader en stor del av den svenska säsongen

Hjämtvång?
ska fan kolla efter en björne DVD-bos på filmmix.com. Den gamla björnne regerade, han och carl-einar smackade ju mattan för fan!
den nya kan ju typ röka på eller nåt, jävla dadeltrampare :(((

Hjämtvång?
Man kan komma hemma efter en dag i pipen och säga att man inte behövde någon hjälm, däremot är det värre att säga: idag hade jag behövt en hjälm!!!

Hjämtvång?
dom kann aldri lyckas me hjälm tvång för de e helt sjuuukt at man itne ska få bestäma själv å ja tror at ingen skule lyda ett hjälm tvång för de e ingen som vill jag har hjälm men de e bara för at ja e coll och kna åka lag som fan jätte fort

Tillbaka
Topp