Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
¨EMi_l sa:dom breda hjulen är breda och dom smala hjulen är smala
så sant broder du är min idolRCroy sa:Samma som på en bil. Breda däck ger bra väghållning och grepp men kan dra ner hastigheten lite pga större friktion. Smala däck kan rulla snabbare pga mindre friktion men blir samtidigt ostabilare i höga hastigheter och tappar lättare greppet i skarpa svängar.
Som alltid, lagom är bäst för normal körning![]()
han är allas idolkurk sa:så sant broder du är min idolRCroy sa:Samma som på en bil. Breda däck ger bra väghållning och grepp men kan dra ner hastigheten lite pga större friktion. Smala däck kan rulla snabbare pga mindre friktion men blir samtidigt ostabilare i höga hastigheter och tappar lättare greppet i skarpa svängar.
Som alltid, lagom är bäst för normal körning![]()
![]()
öh, folköl är INTE okejPeAC sa:mellanmjölk är svenskens bästa motto, samma som folköl, lagom är bäst
4-5.5 är väl ganska vanligtDanielJ81 sa:okej
o vad anses vara lagom? =)
Va bra att han förklarade då!landstrom26 sa:¨EMi_l sa:dom breda hjulen är breda och dom smala hjulen är smala
det visste jag inte
Underskatta inte en hederlig FOLLE :OJoakimN sa:öh, folköl är INTE okejPeAC sa:mellanmjölk är svenskens bästa motto, samma som folköl, lagom är bäst