Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jag ska antingen köpa oakley(antaglien felstavat) A frame eller Wisdom men kan inte bestäma mig.... ge mig gärna sympunkter på vilcka som är bäst av dessa.
Nej, du. Oakley är rättstavat ( förutom att det ska vara stor bokstav, O:et ). Däremot heter det "antagligen", med "g", "bestämma", med två "m", "synpunkter" med "n", inte "m" och "vilka", inget "c". Några syn(!)punkter har jag dock inte, tyvärr.
Förresten, det heter också "dilemma", med två "m".
tobbe101
tackar o bockar för rättningen av rättningen av rättningen. dessa parenteser som ögat flyger förbi. dagens samhälle är för hektiskt, eller nåt.
Ursäkta mig, Hives men fy fan vad jag flabbade åt Alvis inlägg. Riktigt kul!
Jag kollade på ett par Spy i helgen. De ligger ungefär i samma prisklass som Oakley och är ett hett alternativ, tycker jag. Men som många skriver, detta är nog en smaksak och framför allt viktigt att de passar dig och din utrustning.
Jag har bara kört med Oakley och Scott, Oakley har varit utan tvekan de bästa. Har ett par A-frame med Iridiumglas i, dyrt som bara den men otroligt bra. Jag skall inte uttala mig om andra briller för jag vet helt enkelt inte, men jag kan allefall säga att köper du Oakley så blir du troligtvis INTE besviken. Kolla på amerikanska onlineaffärer (se annan länk på snowboardsidan). Du kan få ner priset väldigt mycket om du kollar runt lite. Köp dom inte på typ synoptik bara för att det är lätt... Ha det!
Köp Wisdom. Svansen är inte ballast ändå för jag har ett par också. White Camo är riktigt snygga och numera så har väldigt väldigt många A frame.
Sen om du vill ha grymma goggles och inte vill se 17 andra som har samma märke innan du kommit fram till liften så köp Spy eller Smith