Carver
Medlem
högfartsåkning
Som f.d Speedski-åkare med förkärlek till högfartscarving och förälder till barn i nybörjarstadiet anser jag följande.
1. Säkerhet för alla måste gå före individers egna åsikter om vad som de ska få göra.
2. Inför pistvärdar som har kompetens att bedömma och befogenhet att ta tag i problemen.
3. Öka möjligheterna till högfartsåkning. Ex manchesteråkning, pister som under normala öppettider dedikeras till detta med ex intervallstart och stoppförbud.
1. Säkerhet för alla måste gå före individers egna åsikter om vad som de ska få göra.
2. Inför pistvärdar som har kompetens att bedömma och befogenhet att ta tag i problemen.
3. Öka möjligheterna till högfartsåkning. Ex manchesteråkning, pister som under normala öppettider dedikeras till detta med ex intervallstart och stoppförbud.
Jag väljer att tro att du bara vill vara provokativ. Alternativet är ju att du verkligen är lågbegåvad på riktigt.MedlemJapaner sa:Väntar med spänning på den dagen... Men tills dess tänker iallafall jag roa mig med högfartskidåkning med minsta möjliga marginaler.STORPOTATEN sa:Jodå serru, så att så är det vettu. Ända tills du får smaka på ett par gjutjärnsstavar rakt över näsroten. Och med den inställningen lär det garanterat hända förr eller senare....MedlemJapaner sa:Tänkt på att det är kul att uppröra hetsiga småbarnsfarsor och carvingtyskar? Om inte så borde du prova själv innan du skriver en tråd om det.