Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
är en kille från dalarna som funderar på att dra söderut och uppåt i höjdmeterna tills nästa säsong!!! funderar på lite bra tips om ställen??? och om det finns nån/några snötokiga människor som ligger på samma våglängd???
//lev väl sellberg