Holey truckar på en dervish bräda?

Hörde precis att inte holeys truckar passar på en loaded dervish, i så fall vad ska man göra? Tänkte även passa på att fråga om holey truckar har någon annan negativ effekt på brädan tex. att hjulen hugger i decket eller liknande?

dom ändrade ju konstruktionen på den nya modellen av dervish så att holey skulle passa om jag inte minns helt fel, så det borde inte va några problem. vf holey på en dervish anyways?

randal är sjukt basic annars, funkar till allt ba att byta bushings typ. hur är det du vill åka då?

Jag gillar Paris truckar något så otroligt mycket, kör de på både min föredetta dervish, min nuvarande Dancer+tan tien. Riktigt bra grejer rakt igenom. Jag har även hört att de är riktigt schyssta vad det gäller sin service / garanti. Skulle det, mot förmodan, vara något fel på din truck kan de utan problem skicka dig en sprillans ny.
Att de dessutom kommit ut i färgade modeller nu gör ju inte saker och ting sämre. Otroligt snygga :)
http://maxeffekt.se/truckar/89-paris-180mm-blue-steel.html

Jag har den nya modellen av dervishen och på den passar holeys truckarna. Riktigt sköna truckar

Gavva slänger in lite smygreklam från sponsorn, höhö ^^ det fina med randal är att dom är så sjukt anpassningsbara :D hela grejen med att flippa axeln för att få en stabilare truck är ju sjukt nice imo. kör med ett par randal på min dervish och gillart starkt :) randal och paris är sjukt lika, om man går på standardutförandet så är det i princip stockbushingsen som skiljer sig mellan dom (paris har bättre). Det är typ samma vikt och mått på truckarna i övrigt.

gillar paris starkt själv och kör med ett par på min bhangra ;D

@Eric_W nej, man kan inte flippa paris :/

Tillbaka
Topp