NiklasMalmstone
Ny medlem
hopp i vemdalen
hej någon som vet om det kommer finnas nå hopp, rails eler boxar i vem till nyår ?
men finns det nå boxar eller railar?AshtraYmofucku sa:ja de finns 2 hopp nu men de e typ puckelpisthopp :S
hoppas du har rätt ;PSiggzor sa:aaah, för tillfället shapar dom tre relativt feta hopp. Mellan 14 till 17 meters platå.
railarna e redan på plats
Va där igår å du måste ha hittat nåt secret spot om det fanns shapade hopp. Det ända jag såg var isiga dunderklumpar och rails som stod i skogskanten. Finns även ett barnbackehopp och bänkar man kan slå sig på.Siggzor sa:aaah, för tillfället shapar dom tre relativt feta hopp. Mellan 14 till 17 meters platå.
railarna e redan på plats
när va du i klövsjö? för parken blev nästan klar i gårerikinair sa:haha men vafan :P har varit i både klövsjö och vemdalen och såg då fan inga hopp
fan vad sweet, kanske åker dit i mellandagarna då..philter sa:när va du i klövsjö? för parken blev nästan klar i gårerikinair sa:haha men vafan :P har varit i både klövsjö och vemdalen och såg då fan inga hopp
ja det rekomenderar jag verkligen! dom kommer som sagt att ha 2 feta hopp på typ 15-20m platå, sen så finns de ett par lite minde ocksåfredrik_p sa:fan vad sweet, kanske åker dit i mellandagarna då..philter sa:när va du i klövsjö? för parken blev nästan klar i gårerikinair sa:haha men vafan :P har varit i både klövsjö och vemdalen och såg då fan inga hopp
det var någon vecka sen, fan va najs=) eller driver ni med mig:Pphilter sa:när va du i klövsjö? för parken blev nästan klar i gårerikinair sa:haha men vafan :P har varit i både klövsjö och vemdalen och såg då fan inga hopp