Josslo Ny medlem 2007-01-19 Hoppet tandådalen. #1 Kollade precis på skistars webkamera över tandådalen. märkte då att dom har tagit bort hoppet i stora backen...frågan är: har dom några andra hopp?
Kollade precis på skistars webkamera över tandådalen. märkte då att dom har tagit bort hoppet i stora backen...frågan är: har dom några andra hopp?
Alexxerikssson Ny medlem 2007-01-19 Hoppet tandådalen. #2 Såg det jag med nu..dom borde ha det annars e det dåligt!..
H Hjalles Guest 2007-01-19 Hoppet tandådalen. #3 borde väll ha "flyttat" hoppet/hoppen till parken ist då?
Alexxerikssson Ny medlem 2007-01-19 Hoppet tandådalen. #5 Inte en aning, kollade på kläppens sida just dom har fått upp sin jr park:D
M MattiasSt Guest 2007-01-19 Hoppet tandådalen. #7 såg det också förrut =/ jag ska dit om en vecka så är det någon som vet något?? Vill även veta hur det ligger till i kläppen med hopp och rails.
såg det också förrut =/ jag ska dit om en vecka så är det någon som vet något?? Vill även veta hur det ligger till i kläppen med hopp och rails.
Micke035 Ny medlem 2007-01-19 Hoppet tandådalen. #8 Det är nerpistat för att det ska köras ett USM kval i kväll och i morgon! Men det kommer tillbaks, större och bättre!
Det är nerpistat för att det ska köras ett USM kval i kväll och i morgon! Men det kommer tillbaks, större och bättre!
D Deleted member 65291 Guest 2007-01-19 Hoppet tandådalen. #10 tror att dom kan ha öppnat parken idag.. igår hade sälen 41 öppna backar och idag 47,, o så tog dom bort hoppet så man kan ju hoppas att dom flytta till parken..
tror att dom kan ha öppnat parken idag.. igår hade sälen 41 öppna backar och idag 47,, o så tog dom bort hoppet så man kan ju hoppas att dom flytta till parken..
L lassiter Ny medlem 2007-01-19 Hoppet tandådalen. #11 drar till sälen om ungifär 10 min så får se hur det är....:D:D:D:D
fellkan Ny medlem 2007-01-28 Hoppet tandådalen. #12 Dom har tagit all snö och flyttat den till jr parken
O Offpiiist Guest 2007-02-05 Hoppet tandådalen. #13 hoppet fanns där när jag var där å det var v.5 det är grymmt stort och dom har mycket mer bra hopp och parker
hoppet fanns där när jag var där å det var v.5 det är grymmt stort och dom har mycket mer bra hopp och parker