Hoppträning på sommaren

Hoppträning på sommaren
Fick en ide när ja va inne på www.dvane.com/ att men borde kunna bygga nått liknande själv, en 2 meters kick är kanske svårt att få till men om man letar upp en lagom hög klippa och sedan köper nån plast eller liknande som skidorna glider bra på så är det bara och hoppa ut o landa i vattnet...

nån som har testat eller vet vad man kan ha för underlag som skidorna glider bra på?

Hoppträning på sommaren
har icke testat men jag såg nåt liknande när jag var i stockholm för nårra år sen.. men då hade dom byggt hela paketet i sånt typ stål.. som man brukar göra dörrar i. där det är små sträck på som sitter i nästan fyrkanter.. svårt att förklara :P

Hoppträning på sommaren
Gör det inte ont att landa med skidor på vatten om man hoppar stort?

Skidorna blir ju också allt bredare så måste ju bli ett förjävla tryck?

Hoppträning på sommaren
du kan inte bygga en´sån stor inrunner som dom har där...jag har vart där och de e skitstort asså

Hoppträning på sommaren
Man behöver väl egentligen bara en inrun som är 5-7 meter..............rätta mig om jag har fel men det borde räcka om hoppet inte är så stort

Hoppträning på sommaren
har samma ide! ingen som vet av något bra matrial? eller skulle det funka med plywood skiva eller presening fast gå ju ej å forma kick då:S?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp