Hörlurar i hjälmen?

Carl_Hellman

Ny medlem
Hörlurar i hjälmen?
Nån som vet om det går bra att åka me sånna där inearhörlurar i hjälmen??
man får inte höronskavsår eller nått?
Borde de inte göra skitont om man kör huvet i marken och öronen smäller emot hjälmen??
Och förresten vet nån hur mycket stryk en MD tål?????

Hörlurar i hjälmen?
Det är kanske inte vidare bra att inte höra vad som händer i omgivningen när man kör. Har undvikit många krockar genom att skrika på folk som gör dumma svängar när man kommer med mer fart än dem. Vem vet, någon kan kan d vara tvärt om...

Hörlurar i hjälmen?
De beror ju lite på hur öronsnäckorna är.Men jag har haft så i mc-hjälm o de funkar.en MD tar endel stryk men ja skulle inte ha min MD med mej i backen. Jag har en mp3-spelare som heter Creative-MuVo o den e jätte bra o inte så dyr.(stor som en tändare.) Humm...e ju inte så bra o vara helt avskärmad från omvärlden men...jag skulle skita i om BDanielsan skrek på mej för att ja svängde. de e ju hans problem om han kommer uppifån. så länge man inte svänger in framför hopp o grejjer....fast de gör man inte, man kör i dem.

Hörlurar i hjälmen?
Bygg om din gamla Jofa 2000 till en Jofa extrem (se recensioner/hjälmar/Jofa 2000)
Då kommer du inte att ha några problem med att få plats med inearhörlurar.
Det kan inte heller göra skit ont om man ramlar för örona kan ju inte slå emot hjälmen längre...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp