Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Lite OT men på någe vis IT: vet ni någon/har ni hoppat från Liljeholmsbron ner i go-vattnet??
Har ju vart på den där Loopen & knäckt några bira, å om man kikar upp så står det något om 14m.. borde ju icke vara några problem tycker man. Sen tillkommer det väl några meter upp till vägbanan, men va fan. Själv e jag sugen men man e ju alltid skraj så´re inte finns nå metall-spjut eller dylikt under vattenytan
Samma i detta sammanhang gäller bron från Fridhems till St-Eriks-plan. Men där kan det ju å andra sidan vara grunt kanske. Vad tror Ni??