superunknown
Ny medlem
Hs Media - Chilli'n it [Teaser]
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
blir väll jag, kim larsson, Oskar CederinJesh sa:riktigt bra, fett redigering
vilka blir med i filmen?
de visste jag inte:P fick låten av megnerePousette sa:yeaah ANTON!, synd att låten är med i look it up bara..
ser sjukt bra ut!
Jaa va det en dubbelcork anton ? :O :Dpaffare sa:såg jag en dubbelcork på slutet? 1080 eller 1260 Skön trailer btw.
heheoskar_bergsman sa:Jaa va det en dubbelcork anton ? :O :Dpaffare sa:såg jag en dubbelcork på slutet? 1080 eller 1260 Skön trailer btw.
Bästa trailern jag sett ! och om detta är trailern , så undrar jag hur j*vla grym filmen kommer vara ! :D
Första gången man kollade på dubelcorken såg det ihopklippt ut eftersom det är olika ljus men alla liftar och flaggors rörelser stämmer så creds som fan till den, fattar dock inte hur det kunde bli olika ljus:P Annars var cork 3an lätt cleanast.superunknown sa:heheoskar_bergsman sa:Jaa va det en dubbelcork anton ? :O :Dpaffare sa:såg jag en dubbelcork på slutet? 1080 eller 1260 Skön trailer btw.
Bästa trailern jag sett ! och om detta är trailern , så undrar jag hur j*vla grym filmen kommer vara ! :Djaa, det var de
låten heter Cam'ron - Killa Season - 09 - War (Hell Rell)
jag har ju färgkorrigerat....:P ändrat färgerna efteråt om du förstårAndy_Banton sa:Första gången man kollade på dubelcorken såg det ihopklippt ut eftersom det är olika ljus men alla liftar och flaggors rörelser stämmer så creds som fan till den, fattar dock inte hur det kunde bli olika ljus:P Annars var cork 3an lätt cleanast.
För övrigt var det ruggigt bra redigerat och jäkligt bra åkning må jag säga, kass låt bara.
Jodå, jag förstod att det var nåt sånt men jag fattade inte varför. Såg mer ihopklippt från två cork 7or då tyckte jag:Psuperunknown sa:jag har ju färgkorrigerat....:P ändrat färgerna efteråt om du förstårAndy_Banton sa:Första gången man kollade på dubelcorken såg det ihopklippt ut eftersom det är olika ljus men alla liftar och flaggors rörelser stämmer så creds som fan till den, fattar dock inte hur det kunde bli olika ljus:P Annars var cork 3an lätt cleanast.
För övrigt var det ruggigt bra redigerat och jäkligt bra åkning må jag säga, kass låt bara.
Du är ju galen ! :Psuperunknown sa:heheoskar_bergsman sa:Jaa va det en dubbelcork anton ? :O :Dpaffare sa:såg jag en dubbelcork på slutet? 1080 eller 1260 Skön trailer btw.
Bästa trailern jag sett ! och om detta är trailern , så undrar jag hur j*vla grym filmen kommer vara ! :Djaa, det var de
låten heter Cam'ron - Killa Season - 09 - War (Hell Rell)
Ilis har rätt..Lars_Ilis sa:var väl snarare att corken kom sent. 7 till cork 3