Hs Media - Chilli'n it [Teaser]

YEEAAAH now were talking!
sådär ska en trailer se ut

sjutk bra tempo, åkning och redigering.. perfekt förfan!
chilli'n it!

oskar_bergsman sa:
paffare sa:
såg jag en dubbelcork på slutet? 1080 eller 1260 Skön trailer btw.
Jaa va det en dubbelcork anton ? :O :D

Bästa trailern jag sett ! och om detta är trailern , så undrar jag hur j*vla grym filmen kommer vara ! :D
hehe:) jaa, det var de

låten heter Cam'ron - Killa Season - 09 - War (Hell Rell)

Senast ändrad:
superunknown sa:
oskar_bergsman sa:
paffare sa:
såg jag en dubbelcork på slutet? 1080 eller 1260 Skön trailer btw.
Jaa va det en dubbelcork anton ? :O :D

Bästa trailern jag sett ! och om detta är trailern , så undrar jag hur j*vla grym filmen kommer vara ! :D
hehe:) jaa, det var de

låten heter Cam'ron - Killa Season - 09 - War (Hell Rell)
Första gången man kollade på dubelcorken såg det ihopklippt ut eftersom det är olika ljus men alla liftar och flaggors rörelser stämmer så creds som fan till den, fattar dock inte hur det kunde bli olika ljus:P Annars var cork 3an lätt cleanast.

För övrigt var det ruggigt bra redigerat och jäkligt bra åkning må jag säga, kass låt bara.

Andy_Banton sa:
Första gången man kollade på dubelcorken såg det ihopklippt ut eftersom det är olika ljus men alla liftar och flaggors rörelser stämmer så creds som fan till den, fattar dock inte hur det kunde bli olika ljus:P Annars var cork 3an lätt cleanast.

För övrigt var det ruggigt bra redigerat och jäkligt bra åkning må jag säga, kass låt bara.
jag har ju färgkorrigerat....:P ändrat färgerna efteråt om du förstår

superunknown sa:
Andy_Banton sa:

jag har ju färgkorrigerat....:P ändrat färgerna efteråt om du förstår
Jodå, jag förstod att det var nåt sånt men jag fattade inte varför. Såg mer ihopklippt från två cork 7or då tyckte jag:P

sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt bra, längtar som faen till hela filmen kommer. Galet ! =)=)=)=)=)=)

fyfan din jävla idiot anton!!! de varfan den bästa trailern jag sett! Redigeringen och tempot i filmen va ju förfan på toppnivå! åkningen också! fyfan va grymt!!!! länktar som en took till filmen kommer!
GOSH!

Tillbaka
Topp