Hs Media - J.f.f 2

Hs Media - J.f.f 2
HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHA... ögonen va såååå kul... bästa filmen ever!

Hs Media - J.f.f 2
hey, och jag älskar Anton Janssons dialekt, måste va skönast ever..
btw så är du ju redigeringskung, heeeelt sjuuuuk asså,
galet nice, fortsätt såhär :)

ger dej feta creds yoooo,

keeep it str8 up G eller nått.

älskar filmen, :)

Hs Media - J.f.f 2
Låt lista:
1. Cradle of filth - Under pregnant skies
2. Interpol - Evil
3. Fools garden - lemon tree

Kul att ni gillar filmen:D

Senast ändrad:
Hs Media - J.f.f 2
grymt bra filmad och redigerad! lite mycket konstiga effekter ibland kanske, men på det hela taget riktigt jävla bra!!!!!!!!!

Hs Media - J.f.f 2
satan så duktig du är på redigera! och fin kvallité också.. ;-)

Hs Media - J.f.f 2
åå så skön! grymt utnyttjande av olika funktionerna! du är kreativ anton. vissa klipp såg ju sjuka ut :S.. typ som den med ljuset i huset? de ser ut som en bild typ. hur får du till de?

Hs Media - J.f.f 2
Chilla sa:
åå så skön! grymt utnyttjande av olika funktionerna! du är kreativ anton. vissa klipp såg ju sjuka ut :S.. typ som den med ljuset i huset? de ser ut som en bild typ. hur får du till de?
haha tack julle<3
men vad menar du med ljuset i huset? kan inte låta bli att skratta när jag ser den frasen

Hs Media - J.f.f 2
superunknown sa:
Chilla sa:
haha tack julle<3
men vad menar du med ljuset i huset? kan inte låta bli att skratta när jag ser den frasen
haha jaa men de ser typ ut som en fastfrusen bild, sen har du klippt in åkaren.. de va lika på boxen bakifrån när du kör på den.. har du redigerat om ljuset eller nått där? de ser typ fotografiskt ut :S

Hs Media - J.f.f 2
Chilla sa:
superunknown sa:
Chilla sa:
haha tack julle<3
haha jaa men de ser typ ut som en fastfrusen bild, sen har du klippt in åkaren.. de va lika på boxen bakifrån när du kör på den.. har du redigerat om ljuset eller nått där? de ser typ fotografiskt ut :S
ah ok:) jo har pillat lite med ljus och så:D

Tillbaka
Topp