fredde_lol
Ny medlem
http://hoodboyz.de/
nån som ha handlat där och vet hur man gör???? behöver hjälp måste ma betala direkt?!?!
Senast ändrad:
me vad hädnder om jag väljer de andra sättet????ThaMoogle sa:Jag tror nog det är så att du kan lägga dit din order, men den skickas inte före du har fixat pängar inn på bankkontot. Visa och Paypal betalas direkt om du väljer det. Finns fler här som har handlat från hoodboyz..andra som kan kommentera?
Du dör och världen sprängs, akta dig för att välja det andra sättet.fredde_lol sa:me vad hädnder om jag väljer de andra sättet????ThaMoogle sa:Jag tror nog det är så att du kan lägga dit din order, men den skickas inte före du har fixat pängar inn på bankkontot. Visa och Paypal betalas direkt om du väljer det. Finns fler här som har handlat från hoodboyz..andra som kan kommentera?
detta Check/Money Order :D de borde stå på svenskaHogizz sa:Du dör och världen sprängs, akta dig för att välja det andra sättet.fredde_lol sa:me vad hädnder om jag väljer de andra sättet????ThaMoogle sa:Jag tror nog det är så att du kan lägga dit din order, men den skickas inte före du har fixat pängar inn på bankkontot. Visa och Paypal betalas direkt om du väljer det. Finns fler här som har handlat från hoodboyz..andra som kan kommentera?
Vilket andra sätt? Folk har väl beställt från Hoodboyz förut och fått sina grejer så det är en pålitlig sida (fast den är ful som fan :>).
varför skulle det stå på svenska, när det är en tysk sida?fredde_lol sa:detta Check/Money Order :D de borde stå på svenskaHogizz sa:Du dör och världen sprängs, akta dig för att välja det andra sättet.fredde_lol sa:me vad hädnder om jag väljer de andra sättet????
Vilket andra sätt? Folk har väl beställt från Hoodboyz förut och fått sina grejer så det är en pålitlig sida (fast den är ful som fan :>).![]()