Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Parken är helt okej, men pisterna tycker jag är skit. Tycker Romme är betydligt bättre, men nackdelen är att dom inte brukar ha någon park förutom ett eller två halvdåliga hopp. I alla fall när jag vart där.
Kungsberget e ju min gamla hemma backe Som nån sa innan... backarna e ju inte mkt att hurra för, men är man inte van me bättre så är det ju okej.. hoppen e bra o pipen har ju blivit utsedd till årets bästa några ggr.. nu var det iof säkert 3 år sen ja va där sist. Men det e billigt liftkort iallafall och vill du festa på kvällen är ju Sandviken inte helt fel..
"pipen har ju blivit utsedd till årets bästa några ggr" Men nu har pipen har inte varit uppe de 2 senaste åren och jag tror inte det blir nåt i år heller.
"ska ha dubbelt så stor park som förra året" Var har du fått den infon ifrån? På seafun sa de att det skulle bli lite nya rails men att parken skulle bli dubbelt så stor kommer aldriga få plats och ingen kommer hinna shapa.
hehe nä men som sagt så har ja inte varit där på några år heller... men den har blivit utsedd innan men då var väl inte du äldre än 10 år kanske... så du kanske inte kommer ihåg det?