Hur är Line invader?

HansAron

Ny medlem
Hur är Line invader?
Hej som sagt, hur är Line Invader? Flex hastighet svänga Park (är en Park åkare.)

Bild:
line_invader_ski.jpg

Senast ändrad:
Hur är Line invader?
Typ as snygga, Skulle gärna vilja lägga vantarna på ett par sånna. Why oh why tas inte Line av ngt företag i Sverige för..*snyft*

Hur är Line invader?
HEHE ska importera in ett par nästa år...
Snacka med någon nissa på Line UK. Har sett nästa års modell av invader e så sjukt snygga! Kommer lanseras i slutet i oktober, längderna är inte bestämda än...

/D

Hur är Line invader?
David, jag måste snacka med dig om det, för om du gör det, så skall jag vara med på ett par... och bindningar, för Line har niciga bindningar.

ski_cool, vad jag har förstått är invadern en jäkligt bra parkskida, grym för butters (speciell plattform vid brätten som gör det lättare för nosepress och tailpress bland annat...) och helt symetrisk skärning vilket gör att fakieåkning blir mycket lättare. Det som talar emot Invadern enormt mycket är att den har haft ett lite dåligt rykte. Många av skidorna i staterna har antingen spruckit eller pajjat på normalt sett, eller så har de gått av totalt (vissa har faktiskt gjort det...) Det är alltså grymt coola, sköna, relativt billiga men med dålig kvalité.

Hur är Line invader?
Calle! Line´s bindningar "reactor" säljs inte mera:( dem är tyvärr urtagna ur dess sortiment.
Enligt min kontakt på line så sa de att de skulle lägga all kraft på deras skior:(

ba så du vet:P

Hur är Line invader?
Men jävla piss också! jag var ju fett med insnöad på ett par. Satt bara och väntade på att de skulle dra upp DIN-skalan till 14 eller nått... Kommer de ta bort Quickmountsystemet då eller, för de var ju förbaskat bra... Kanske är lika bra, de var ju ganska dyra bindningar. Look och Rossi borde bli glada nu!

Aja, men jag är fortfarande sugen på nästa års Invader! Ski_cool, detta kan intressera dig: de har tydligen lagt ner lite arbete på Invadern så den skall tydligen ha ett bättre top sheet dvs mer hållbar ovansida så förhoppningsvis så håller skidorna lite bättre nu! http://www.untracked.com/highlight-176698.html

Tillbaka
Topp