Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aa, fast när de gäller pucklepist talar nog tävlingsresultat högre.Ashtraymofucku sa:Enklaste sättet är att skicka in en riktigt bra edit på dig själv skulle jag säga iaf!
De e typ sånt du ska berätta för just din "dröm-sponsor" eller va man säger.maxi97 sa:Sen e det bara att jag e ju inte precis bäst i världen så vad skulle va rimligt. jag kom på 17:e plats i skandinaviska cupen och jag har bara kört skidor seriöst en sesong och har utvecklats enormt. Jag har gått från att bara klara 180s och 360s till att nu även klara upp till 720 och back och frontflip och blivit betydligt bättre i puckeln. Så jag bara undrar vilka företag som ni tror skulle kunna tänka sig att sponsra mig för jag behöver lite extra sponsorpengar eller egentligen vad som helst som kan hjälpa med ny utrustning till nedsatt pris och hjälp till att tex betala lite till träningsläger då jag verkligen satsar på att komma in på skidgymnasiet i Åre.
Du kan ju få olika typer av sponsring. Bara för att K2 skulle sponsra dig innebär det ju inte massvis med pengar. Kan ju få produkter till rabatterade priser, tex!maxi97 sa:Asså det känns ju lite osannolikt att jag typ skulle bli sponsrad av typ k2 eller nått annat stort märke, iallafall så jag får fett mycket pengar och gratis skidor och rubbet. Men jag tänker typ om man börjar lite smått med tex skistore eller nått
nejdåOVesterlund sa:Du har ju inget att förlora på det!![]()
Generellt så: Mindre företag = mindre pengar = färre sponsrade åkare.maxi97 sa:Nej jag vet men asså jag tänkte mer att det kanske e bättre att bli sponsrad av ett lite mindre företag och få en högre sponsringsnivå typ.
Ja det kanske det är men jag är tyvärr bara 14 år.Duffis sa:Ett tips är att börja som skidlärare. Dels för att få lite extra pengar + att det är bra för företag att du har deras märke på dig framför yngre åkare.
Nja, måste ju synas också...Abbe_L sa:Är du tillräckligt bra så får du sponsorer
Simple as that.
Du kan nog glömma att få pengar i handen eftersom att företaget inte vinner något på att göra det.maxi97 sa:Ja men nu e det inte precis så att jag behöver en miljon mer typ kanske högst 4-5 tusen
Har du någon sponsor nu?maxi97 sa:Väldigt gammal tråd. Redan antagen.
Då skulle jag rekommendera ett annat forum för din frågaMarcusNilsson1 sa:Hej jag behöver pengar för jag håller på med legoutställning hur blir man sponsrad