Hur bra funkar Tuneups?

jeppenator

Aktiv medlem
Hur bra funkar Tuneups?
Tänkt mej att införtskaffa en "Giro Bad Lieutenant" till vintern och undrar om de är nån som vet om de är värt att köpa ett par Tuneups till den, hur dom funkar musikmässigt?

kom gärna med tips på andra snygga audiohjälmar, gärna länk till hemsidor där man kan köpa också.

// Jeppenator

Hur bra funkar Tuneups?
Beror ju helt på vart man ska åka, t.ex. om du åker i sälen och liknande fungerar dom mycket bra enligt mig. Har Giro 9 mx tror jag den heter med tune-ups2. Men sen när jag var med polare i alperna en vecka körde jag aldrig med dom, eftersom man inte kan höra vad nån säger och man är inte så sugen på att åka ifrån nån som ramlar. Mycket smidigare än att köra med snäckor som ska hålla på att ramla ut osv.

Hur bra funkar Tuneups?
okej.. eftersom att jag mestadels glider i parken så tycker du alltså att jag ska satsa på ett par?..

nån som vet vart man kan köpa och vad dom kostar?

Hur bra funkar Tuneups?
nej köp inte en giro, det är ju en jävla cykelhjälm!! köp red hifi-audio, skön som fan och bra ljud. har själv en

Hur bra funkar Tuneups?
Leedom har audio hjälmar. www.leedomhelmets.com www.alpineimports.com som säljer dom. det är skullcandy som gör högtalarna!

Hur bra funkar Tuneups?
Jag kör med Giro 9 Mx Audio, det fungerar klockrent =)

Alpingaraget säljer BL för 850 kr och tune ups trodde de skulle kosta ungefär upp till 400 riksdaler i år.

Klart värt det, jag kör till musik hela tiden oavsett var jag åker.

Tillbaka
Topp