Hur Bygger man en schysst box?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

cdmodin

Ny medlem
Tjena alla!

Jag och en polare tänkte bygga en box och behöver lite tips om hur man bygger den och vilket materiel man bör införskaffa? Inrun och sånt har vi redan tänkt ut efter en spark i rumpan från jeppenators tråd om sommar rail setupen. creds till dig!

pzzz. /Cd

självklart är den till nu i sommar och också till vintern så ni inte tror jag lagt tråden i fel kategori.

pzz

och det finns inte redan tusen olika trådar om hur man bygger en box redan?? sök för fan

Man gör det seriöst! vågar lägga ut pengar på bra material och gör en väl gjord ritning.

nojlas är utan tvekan freerides mest sakkunniga inom ämnet.. leta reda på den gamla boxbyggar tråden där han förklarar mycket detaljerat hur man ska gå till väga?

Nobrand sa:
Man gör det seriöst! vågar lägga ut pengar på bra material och gör en väl gjord ritning.
Varför lägga pengar på en box när man kan hitta allt i skroten? Mina boxar som jag bygger nu, är gjorda 100% av skrotmaterial.

bygg bara några fyrkanter i trä och så sätter du på en planka och sen lägger du på nått glid matrial

markstromen sa:
bygg bara några fyrkanter i trä och så sätter du på en planka och sen lägger du på nått glid matrial
det är bra att du skriver det typ 2 ½ år för sent...
Tråden och senaste inlägget skrevs för ganska länge sen nu...

Kylskåps dörr + trä ram ? :P

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp