Hur får man klipp från youtube?

Flerkz-B2

Medlem
Tjena!

jag har ett problem, asså jag har en film på youtube som jag vill ha, men vill göra så att man sparar den till en filmfil på datorn! ni vet, vissa laddar ju upp tv4 klipp på youtube, asså ni fattar?

men hur gör man? behöver man nått programm så man sparar ner filmer?

hej hej!

Tjenna!

Aaa ja vet liksom, asså de som ladda upp tv4 klipp, på youtube måste ha spelat in det från tvn, fattaru? Me dvd typ eller nån sånhär tv kort till datorn typ, så liksom har man köpt nåt as dyrt vidio-konverterings programm. Eller så har dom laddat ner ett såhär olaglit liksom, fattaru? Fas man inte får, så de ska man inte göra typ.
Senra skaffar man ett kånto på youtube, som man kan använda fett. Sen kan man ladda ner filmen, asså fattaru? Då kan alla se tv4 klipp på vidio.

hejdå hejdå

det lättaste sättet är att använda Fraps ett program som är gratis att ladda hem. Det är som att göra printscreen. Man trycker på en knapp och sen samma knapp för att sluta spela in. Sen är det bara att klippa ut filmen och spara på datorn, lätt som en plätt :D

NiklasLundberg sa:
Tjenna!

Aaa ja vet liksom, asså de som ladda upp tv4 klipp, på youtube måste ha spelat in det från tvn, fattaru? Me dvd typ eller nån sånhär tv kort till datorn typ, så liksom har man köpt nåt as dyrt vidio-konverterings programm. Eller så har dom laddat ner ett såhär olaglit liksom, fattaru? Fas man inte får, så de ska man inte göra typ.
Senra skaffar man ett kånto på youtube, som man kan använda fett. Sen kan man ladda ner filmen, asså fattaru? Då kan alla se tv4 klipp på vidio.

hejdå hejdå
haHAHAhahaha loolll *GARVBÖL*
Hahahehehohahehaheoheohaheo :D:D:D:D

NiklasLundberg sa:
Tjenna!

hejdå hejdå
haha you sick fuck, de sissta jag vill se e din otroligt tråkiga kommentar!

Har hört från min brorsas kompis (som är jättekool på datorer och sånna saker) att det finns värsta fetingkoola hemsidan som heter www.google.se . Där kan man tydligen söka på saker typ "how to download movies from youtube" eller "youtube converter". Har inte vågat testa själv så därför frågar jag på freeride istället, är det någon annan som testat gå in på www.google.se och vet om den sidan är bra och så???

Googla på Vdownloader det är grymt kan välja att ladda hem bara musiken i olika filer eller att ha hela videon med musik och allt.
Det programet är riktigt bra.

Tillbaka
Topp